تماشا کنید: شوبمن گیل به آکاش مادوال برای سه شش ضربه به او ضربه می زند و طرفداران را در مسابقات IPL Qualifier 2 شوکه می کند.

شوبمن گیل در حال بازی برای تایتان های گجرات در IPL 2023© BCCI

شوبمن گیل در حالی که سومین قرن IPL خود را برای گجرات تایتانز در جریان مسابقات مقدماتی 2 لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل هندی‌های بمبئی در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد در روز جمعه به پایان رساند، یک استاد کلاس برگزار کرد. گیل کاملاً در برابر تمام توپ‌زنان MI کنترل به نظر می‌رسید زیرا بازکننده 129 دوش از 60 تحویل با 7 چهار و 10 شش تا به ثمر رساند. در حالی که تمام بولرهای MI با او مبارزه می کردند، قهرمان مسابقه گذشته آکاش مادوال سه شش در یک اوور زد.

گیل اور دوازدهم اینینگ GT را با شش شکلاتی در پای مربعی عقب شروع کرد و در توپ بعدی دوباره مدوال را برای شش دوم اوور به مرز میانی ویکت فرستاد. توپ گیر سریع موفق شد بازی را به عقب برگرداند، اما گیل دوباره لمس خوب خود را در پنجمین توپ اوور نشان داد، و یک ضربه شش بر روی بازیکن پای مربعی زد.

گیل هفتمین ضربه‌بازی شد که یک قرن در پلی‌آف IPL گلزنی کرد و با 23 سال و 260 روز، جوان‌ترین بازیکنی بود که به این موفقیت دست یافت. همچنین این سریعترین قرن در یک مسابقه پلی آف IPL همراه با Wriddhiman Saha و Rajat Patidar از رویال چلنجرز بنگلور (49 توپ) بود.

اتفاقاً، گیل در نهایت توسط مدوال اخراج شد، زمانی که تیم دیوید شکار را در عمق انجام داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله