تماشا کنید: رشید خان شکار خیره کننده ای می گیرد. واکنش ویرات کهلی را نباید از دست داد

تماشا کنید: رشید خان شکار خیره کننده ای می گیرد.  واکنش ویرات کوهلیس را نباید از دست داد

ویرات کهلی از تلاش های رشید شگفت زده شد و رشید را به همین دلیل مورد ستایش قرار داد.© توییتر

روز یکشنبه از Lucknow Super Giants (LSG) خواسته شد تا در مجموع 228 تیم در IPL 2023 228 تیمی را تعقیب کند. در حالی که کاپیتان KL Rahul به دلیل مصدومیت از مسابقات خارج شد، Quinton de Kock اولین بازی خود در این فصل را انجام داد. باتینگ را به همراه کایل مایرز در فرم باز کرد. دی کوک و مایرز حمله را به بازیکنان GT بردند و 88 دوش برای اولین ویکت در 8.2 اور اضافه کردند. اگرچه به نظر می رسید LSG کنترل روند رسیدگی را در دست دارد، اما شکار خیره کننده رشید خان برای اخراج مایرز پیشرفت آنها را متوقف کرد.

مایرز تلاش کرد تا تحویل موهیت شارما را به پایان برساند اما فقط یک لبه بالایی به دست آورد. رشید که در عمق محوطه جریمه مستقر شده بود، ضربه ای زد و توپ را دفع کرد. به نظر می رسید او در یک نقطه کنترل خود را از دست داده بود اما به خوبی توپ را در دست گرفت.

ویرات کوهلی، باتشکار RCB، از تلاش رشید غافلگیر شد و دومی را به خاطر همین مورد تحسین کرد.

یکی از بهترین شکارهایی که تا به حال دیده ام. درخشان @rashid.khan19» کهلی این عکس را در استوری اینستاگرام خود توضیح داد.

e05t60jo

پیش از این، Shubman Gill یک 94 شکست ناپذیر و Wriddhiman Saha 81 را در حالی که Gujarat Titans 227 برای دو نفر ارسال کرده بود، شکست داد.

ساها و گیل 142 دوش برای اولین ویکت تنها در 12.1 اور انجام دادند و رکوردی را برای بالاترین شراکت برای هر ویکت به ثبت رساندند، زیرا LSG علیرغم وارد کردن هشت بولر در حمله، مهلتی نداشت.

همچنین دومین جایگاه برتر هر تیم در هر ویکت در این IPL و بالاترین مجموع تایتان گجرات در تاریخ IPL از زمان اولین حضورشان در فصل گذشته بود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله