تماشا کنید: راوی بیشنوی تلاشی مافوق بشری انجام می دهد، همه را مبهوت می کند

تماشا کنید: راوی بیشنوی تلاشی مافوق بشری انجام می دهد، همه را مبهوت می کند

Ravi Bishnoi در حال بازی برای Lucknow Super Giants در IPL 2023© توییتر

راوی بیشنوی با اجرای درخشانی که در جریان رویارویی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و پنجاب کینگز در موهالی در روز جمعه، مورد تحسین کارشناسان و طرفداران قرار گرفت، همه را شگفت‌زده کرد. در طول 15هزار پس از اینینگ PBKS، لیام لیوینگستون ضربه محکمی به اوش خان زد. با این حال، راوی بیشنوی آنجا بود و او یک غواصی کامل انجام داد تا تقریباً صید دیدنی را کامل کند. در حالی که این فرصت از دست رفته بود، همه از ورزشکاری او و اینکه چطور توانست به موقع به توپ برسد، متحیر شده بودند.

مارکوس استوینیس و کایل مایرز در روز جمعه پس از اینکه دومین مجموع IPL خود را به ثبت رساندند، یک مسترکلاس قدرتمند را برگزار کردند، زیرا سوپر جاینتز لاکنو موفق شد پنجاب کینگز را با 56 ران در یک مسابقه با امتیاز بالا شکست دهد. نمایش بی‌رحمانه مایرز (54 ​​امتیاز از 24) و استونیس (72 امتیاز از 40) باعث شد تا لاکنو سوپر غول‌ها در مقابل پادشاهان پنجاب به عدد 257 برای پنج برسد.

پنجاب که برای انجام یک تعقیب و گریز غیرمحتمل به 13 دویدن نیاز داشت، علیرغم اینکه سرعت خوبی داشت، از بازی عقب ماند تا با 201 در 19.5 اوور به پایان برسد.

66 توپ خارج از 36 آتاراوا تاید، اولین امتیاز پنجاه اوور در IPL او بود، اما بازیکنانی مانند لیام لیوینگستون (36 بر 22) و سیکندر رضا (23 بر 14) نتوانستند آنقدر بمانند تا بر حریف فشار بیاورند. شيخار داوان پس از بازگشت تنها دو توپ دوام آورد. یاش تاکور تنیسور جوان با ارقام 4/37 در 4 اور موفق ترین توپ گیر بود.

این پنجمین برد LSG در هشت بازی بود، در حالی که پنجاب کینگز چهارمین شکست خود را در هشت بازی متحمل شد. در امتیاز 152 برای چهار در 15 اور، پنجاب بیش از 10 ران در اوور داشت، اما وظیفه به ثمر رساندن 106 ران دیگر از 30 توپ آخر حتی فراتر از لیوینگستون و سام کوران بود (21 ران از 11).

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله