تلاش آجینکیا راهانه در زمین بازی “سوپرمن” طرفداران را در جدال RCB و CSK شگفت زده کرد. نگاه کن

تماشا کنید: تلاش میدانی سوپرمن آجینکیا رهانه طرفداران را در بازی RCB vs CSK IPL 2023 غافلگیر کرد

تلاش درخشان آجینکیا راهان برای متوقف کردن شش مورد اعتماد در بازی RCB vs CSK IPL 2023.© توییتر

در حالی که خفاش‌ها در مسابقه دوشنبه رویال چلنجرز بنگلور-چنای سوپر کینگز در ورزشگاه M Chinaswamy در IPL 2023 سرگرم خوشگذرانی بودند، جایی که دو تیم بیش از 440 گل به ثمر رساندند، Ajinkya Rahane با یک سیو عالی همه را متحیر کرد. تلاش بر روی توپ ماقبل آخر نهم اوور زمانی که راویندرا جادجا گلن ماکسول را بولد کرد، انجام شد. ضربه‌زننده RCB یک ضربه طولانی به ثمر رساند و اگر Rahane از CSK با تلاشی از سر بالا مداخله نمی‌کرد، می‌توانست به شش ضربه می‌رسید. او حتی به نظر می رسید که توپ را می گیرد اما نتوانست تعادل خود را حفظ کند و توپ را به موقع به زمین برگرداند. او مطمئناً پنج دوش را نجات داد.

تماشا کنید: درگیری “سوپرمن” رهانه طرفداران RCB را در برابر CSK تحت تاثیر قرار داد

در مورد بازی، Chennai Super Kings در یک مسابقه لیگ برتر هند در روز دوشنبه اینجا رویال چلنجرز بنگلور را با هشت ران شکست داد. هدف بزرگ 227 را تعیین کرد، RCB در مسیر حرکت کرد تا اینکه گلن ماکسول (76 توپ از 36 توپ) و کاپیتان فاف دو پلسیس (62 توپ از 33 توپ) به سرعت از زمین خارج شدند. این دو نفر 126 دوش برای ویکت سوم اضافه کردند تا امیدهای RCB برای پیروزی دوباره زنده شود.

CSK پیش از این پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا بات بزند، امتیاز 226 را برای شش به دست آورده بود.

بازکننده دوون کانوی 83 بار از 45 تحویل انجام داد و در 74 ران شراکت ویکت دوم با آجینکیا راهان (37 توپ از 20 توپ) شرکت داشت.

کانوی بعداً 80 ران برای ویکت سوم اضافه کرد و شیوام دوبی در حال افزایش به توپ 27 توپ 52 با پنج شش و دو چهار توپ بود.

امتیازات کوتاه: چنای سوپر کینگز: 226/6 در 20 اور (دوون کانوی 83، شیوام دوبی 52؛ محمد سراج 1/30). رویال چلنجرز باناگلور: 218/8 در 20 اور (گلن ماکسول 76، فاف دو پلسیس 62؛ توشار دسپاند 3/45)

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله