تساوی کافی است ، شکست می تواند ، اما پی اس جی به دنبال شکست بساک شهیر – فوتبال است

پاری سن ژرمن در صورت شکست مقابل باشاخهیر استانبول همچنان می تواند شانزدهم لیگ قهرمانان شود اما توماس توخل مربی با چیزی کمتر از پیروزی روز سه شنبه خوشحال نخواهد شد. PSG در گروه H به همراه RB لایپزیگ و منچستر یونایتد 9 امتیاز دارد و این پیروزی قهرمان فرانسه را به عنوان برنده گروه به مرحله حذفی می برد.

همچنین یک تساوی برای صعود قهرمان فرانسه کافی است ، در حالی که شکست به این معنی است که بازی یونایتد – لایپزیگ باید یک برنده برای صعود PSG داشته باشد.

تیم توچل وقتی با تیم ترکی روبرو شد که یک پیروزی و چهار باخت ، از جمله دو بازی آخر خارج از خانه ، خود را در موقعیت مثبت گروه قرار داد.

توخل روز دوشنبه پس از کسب حداکثر امتیاز PSG در دو بازی گذشته ، در یک کنفرانس خبری گفت: “بازیکنان می دانند که چقدر تلاش کردند تا خود را در چنین شرایطی قرار دهند.”

“ما قصد داریم به طور جدی برای این بازی آماده شویم. این سومین فینال (برای ما) در گروه است و ما می خواهیم پس از (شکست) منچستر (یونایتد) و لایپزیگ آن را ببریم.

“هدف اول ما پیروزی است ، این همان چیزی است که به آن فکر می کنیم. شما باید به بازی و حریفان احترام بگذارید. این بازی آسان در لیگ قهرمانان نیست. “