تبریک تولد روهیت شارما به تیم دیوید با خط بی‌پروا «شب‌های بی‌خواب» می‌آید.

پس از دو شکست متوالی، سرخپوستان بمبئی در روز یکشنبه به عنوان قهرمان 5 بار مقابل راجستان رویالز به میدان رفتند. رویارویی لیگ برتر هند (IPL) در سال 2023 شاهد بود که تیم دیوید در نهایت با زدن توپ 14 توپ 45 به میدان آمد تا به بمبئی کمک کند تا با سه توپ خالی به هدف 213 دونده برسد. پس از بازی، دیوید اعتراف کرد که او و برخی دیگر از خفاش‌بازان تیم به کاپیتان روهیت شارما «شب‌های بی‌خوابی» می‌دادند، اما خوشحال بودند که سرانجام در یک مسابقه برای تیم پیروز شدند.

دیوید در ویدئویی که توسط IPL به اشتراک گذاشته شده است، گفت: “این فصل من نشستم و تو و سوریا (سوریاکومار یاداو) را تماشا کردم که به توپ ضربه زد.

“احساس فوق العاده ای است. وقتی از آن طرف می دوید خیلی خوب است که از خط عبور کنید. این یک احساس عالی است، بهتر از این نمی شود. گاهی اوقات ما ریتم های مختلفی داریم. شما امروز در ریتم خود نبودید، اما تو چند ضربه مهم هم زدی.”

تیم دیوید همراه با تیلاک وارما، تولد روهیت را تبریک گفت، اما با کلمه گستاخانه “شب های بی خواب”.

“تولد بسیار مبارک برای کاپیتان ما روهیت. ما با خوب بازی نکردن به او شب های بی خوابی می دادیم، بنابراین امشب بالاخره چیزی برای جشن گرفتن برای او داریم.

این یک شب خاص با یک مسابقه ویژه، یک پایان خاص و یک تعقیب و گریز خاص بود، زیرا سرخپوستان بمبئی هدفی با 213 ران را در برابر راجستان رویالز در هزارمین مسابقه هیجان انگیز لیگ برتر هند (IPL) در ورزشگاه وانکهد بمبئی تعقیب کردند.

تیم دیوید (45 * 14) ضربه را با سه شش ضربه متوالی انجام داد که 17 مورد نیاز بود تا به تیمش برای بازگشت به پیروزی کمک کند.

“بله، ما به نتیجه نیاز داشتیم. بنابراین این یک احساس شگفت انگیز است، جمعیت برای ما دیوانه می شود. بنابراین وقتی بلند می شویم و به وانخده پرواز می کنیم، هیچ احساس بهتری وجود ندارد. احتمالاً در دو بازی گذشته بهترین بازی خود را انجام ندادیم. دیوید در مراسم ارائه پس از بازی گفت: برای ما عالی است که ببینیم بچه ها چگونه کار کردند، و اینکه ببینیم بچه ها چقدر هیجان زده هستند، واقعاً احساس خوبی دارد.

دیوید هر بار که ناپدید می شدند، ترنت بوت، ساندیپ شارما و جیسون هولدر را اخراج می کرد. پس از بازی، دیوید اظهار داشت که برنامه تعقیب هر توپ گیر است.

“این لازم بود که همه را بدست آوریم. اما امروز شرایط خوبی برای ضربه زدن وجود داشت. بنابراین کار سختی برای بولرهای آنجاست، اما شخصاً برای مدت طولانی می‌خواستم چنین کاری انجام دهم و می‌مردم تا برای تیم نتیجه بگیرم. دیوید گفت پس این عالی است.

با 17 مورد نیاز در آخرین اوور، کاپیتان RR سانجو سامسون به هولدر بولد زد اما همه چیز خیلی سریع تمام شد. دیوید شروعی درخشان داشت و از همان توپ اول، یک ضربه مسطح شش را در لانگ آف زد. او توپ را به خوبی از توپ بعدی با یک پرتاب کامل از وسط ویکت و در مسیر خود به سمت جایگاه فرستاد. نفر بعدی در همان جهتی پرواز کرد که دیوید آن را از پارک بیرون زد تا آن را برای MI در 6، 6، 6 به دست آورد و جشن وحشیانه ای را برانگیخت. او در 45 توپ از 14 توپ بدون شکست باقی ماند در حالی که تیلاک ورما در 29 توپ از 21 توپ بدون شکست باقی ماند.

“من کمی عرق کرده بودم، بنابراین به نوعی از چین بیرون آمدم و سعی کردم زاویه را کاهش دهم [against Holder] و فقط به جایی که توپ پرتاب می شود واکنش نشان دهید. در آن مرحله، شما فقط باید شوت های خوبی بزنید و سعی کنید وسط چوب را بزنید.”

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله