تایتان‌های گجرات یازدهم مقابل هندی‌های بمبئی را پیش‌بینی می‌کنند، IPL 2023: آیا آلزاری جایگزین جوزف نور احمد خواهد شد؟

گجرات تایتانز در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز سه‌شنبه به مصاف قهرمان پنج‌بار هندی‌های بمبئی می‌رود. مدافعان قهرمانی در دیدار قبلی خود یک برد هیجان انگیز مقابل سوپر جاینت لاکنو داشتند که در مجموع 136 دفاع داشتند. نور اولین بازی خود را در غیاب آلزارا جوزف دریافت کرد. با آماده شدن جوزف برای بازی، انتظار می رود که او جای نور را در ترکیب یازده مقابل MI بگیرد.

در حالی که محیط افشاگر بود، کهنه سرباز محمد شامی نیز در میان ویکت ها قرار داشت. با این حال، کاپیتان هاردیک پاندیا با توپ زیاد شلیک نکرده است و تا کنون فقط یک ویکت گرفته است.

به رهبری رشید خان، دپارتمان اسپین گجرات با همتایان افغان نور احمد و جایانت تاکور که تحت فشار علیه LSG اجرا می کنند، قدرتمند به نظر می رسد.

در حالی که Jayant در دو اور آخر تنها 7 ویکت را واگذار کرد، نور در دو اور آخر تنها 7 ویکت گرفت تا پیروزی GT را در روز دیگر رقم بزند. batsmen های GT مجموع را پایین نگه داشتند، اما گاهی اوقات به دلیل ناتوانی در افزایش تعداد در اوورهای میانی مقصر بودند.

در حالی که Wriddhiman Saha و Shubman Gill بهترین ران ها را به ثمر رساندند و هاردیک در آخرین مسابقه خود در بهترین حالت خود قرار داشت، GT در برابر LSG حدود 10-15 ران کوتاه بود، عمدتاً به دلیل ضربات آهسته آنها در اورهای میانی، که تیم باید به آن روی آورد.

همچنین، GT ممکن است نیاز داشته باشد که بهترین خفاش خود در خارج از کشور، دیوید میلر، زمان بیشتری را در میانه با بالا بردن او در دستور کار قرار دهد.

GT vs MI پیش بینی شده XI: رایدیمن ساها (و)، شوبمن گیل، هاردیک پاندیا (ج)، ویجی شانکار، آبیناو منوهار، دیوید میلر، راهول تواتیا، رشید خان، محمد شامی، آلزاری جوزف/نور احمد، موهیت شارما

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله