تایتان‌های گجرات پیش‌بینی XI مقابل راجستان رویالز، IPL 2023: آیا یاش دیال بازمی‌گردد؟

عکس فایل تایتان گجرات.© BCCI/IPL

گجرات تایتانز، پس از یک بازی سخت خارج از خانه مقابل پنجاب کینگز در موهالی، زمانی که روز یکشنبه در احمدآباد در لیگ برتر هند (IPL) به مصاف راجستان رویالز رهبر این کشور خواهد رفت، به دنبال صعود به بالای جدول خواهد بود. تاریخ در کنار هاردیک پاندیا قرار دارد زیرا این تیم تاکنون هر سه بازی مقابل رویالز را برده است و این مطمئناً نقشی در توجه تیم راجستان به رهبری سانجو سامسون در استادیوم نارندرا مودی خواهد داشت. چه کسی می تواند برد هفت ویکت تایتان ها در فینال IPL 2022 را تنها در سال اول فراموش کند، زمانی که تیم پاندیا آن را به یک مسابقه یک طرفه تبدیل کرد و با 11 توپ باقی مانده برنده شد.

بردهای تایتان ها در مرحله قهرمانی نیز گواهی بر کلاس و فداکاری این تیم بود، که در حال حاضر با شش امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند – همان لکنو سوپر جاینتز و رویالز، تنها با نرخ اجرای خالص (NRR). که دو طرف را از هم جدا می کند

در حالی که هر دو طرف در باتینگ و بولینگ به طور مساوی با هم برابری می کنند، مزیت روانی تایتان ها از سه بردشان در سال گذشته می تواند نقش مهمی در این مسابقه داشته باشد.

با صحبت در مورد یازده بازی خود، این تیم احتمالاً با ترکیبی برنده مقابل پنجاب کینگز پیش خواهد رفت. این به این معنی است که یاش دیال احتمالا نیمکت را گرم خواهد کرد.

گجرات تایتان ها یازدهم مقابل راجستان رویالز را پیش بینی کردند

وردیمن ساها (هفته هفته)، شوبمن گیل، سای سودارسان، هاردیک پاندیا (ج)، دیوید میلر، راهول تواتیا، رشید خان، آلزاری جوزف، محمد شامی، جاشوا لیتل، موهیت شارما

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله