تایتان‌های گجرات تاریخ را در کنار خود دارند، راجستان رویالز می‌خواهد جینکس را بشکند

گجرات تایتانز، پس از یک بازی سخت خارج از خانه مقابل پنجاب کینگز در موهالی، زمانی که روز یکشنبه در احمدآباد در لیگ برتر هند (IPL) به مصاف راجستان رویالز رهبر این کشور خواهد رفت، به دنبال صعود به بالای جدول خواهد بود. تاریخ در کنار هاردیک پاندیا است زیرا این تیم تاکنون هر سه بازی را مقابل رویالز پیروز شده است و این مطمئنا نقشی را برای تیم راجستان تحت رهبری سانجو سامسون در استادیوم نارندرا مودی ایفا خواهد کرد. چه کسی می تواند برد هفت ویکت تایتان ها در فینال IPL 2022 را فقط در اولین سال بازی فراموش کند، در حالی که تیم پاندیا آن را به یک مسابقه یک طرفه تبدیل کرده و با 11 توپ باقی مانده برنده شد.

بردهای تایتان ها در مرحله قهرمانی همچنین گواهی بر کلاس و فداکاری تیمی بود که در حال حاضر با شش امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند – همان لاکنو سوپر جاینتز و رویالز که تنها امتیاز خالص (NRR) از هم جدا شده است. آنها طرفین

در حالی که هر دو طرف به یک اندازه برای باتینگ و بولینگ مناسب هستند، مزیت روانی تایتان ها از سه بردشان در سال گذشته می تواند نقش مهمی در این مسابقه ایفا کند.

در حالی که از سوی دیگر، طرف سامسون دوست دارد بدبختی را بشکند و نشان دهد که نتایج گذشته اهمیت چندانی ندارد.

با هسته تقریباً یکسان دو طرف، مسابقات به خوبی مطالعه می شود و تیمی که می تواند فشار را بهتر در ورزشگاه غول پیکر نارندرا مودی تحمل کند، باید پیروز شود.

برتری سلطنتی یکی از مخرب ترین ها در این فصل بوده است و بازیکنانی مانند یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر و سانجو سامسون به تیم کمک کردند تا به بالاترین میانگین پاورپلی یعنی 66.8 در بین 10 تیم در IPL 2023 برسد.

همچنین، نرخ ضربه پاورپلی باتلر 196.6 بهترین است در بین batsmen ها، فراموش نکنید که او در آن شش اوور حیاتی، 114 دوش را به ثمر رساند.

همچنین، 92 جیسوال با نرخ ضربه 184 در اورهای نیمه اوور، چیزی است که تایتان‌ها آن را ساده نمی‌گیرند.

با بازی های برد و باخت بسته به اینکه تیم ها چگونه قدرت بازی را حفظ کنند، شروع داغ دیگری برای رویالز در روز یکشنبه می تواند اولین برد آنها را در برابر مدافع عنوان قهرمانی رقم بزند.

با وجود افرادی مانند Devdut Padikal، Ravichandran Ashwin، Shimran Hetmyer و جیسون هولدر، بازیکن همه کاره هند غربی، خفاش رویالز بسیار عمیق است.

از نظر بولینگ، خانواده سلطنتی نیز با 7.3 دومین اقتصاد برتر را دارند، درست پس از رویال چلنجرز بنگلور (6.3).

با توجه به اینکه هر سه اسپینر برتر – آدام زامپا، اشوین و یوزوندرا چاهال – در بازی رویالز مقابل چنای سوپر کینگز حضور داشتند که نایب قهرمان سال گذشته با سه ران پیروز شد، باید دید استراتژی بولینگ آنها در برابر چنای سوپر کینگز چگونه خواهد بود. تایتان ها در روز یکشنبه

رویالز دو مسابقه – مقابل SRH و دهلی کپیتالز – را با اختلاف زیادی برد، در حالی که برد آنها مقابل CSK یک اتفاق ساده به لطف ضربه های قدرتمند دونی بود.

آن‌ها اکنون با سخت‌ترین آزمون فصل خود روبرو هستند، تایتان‌ها دارای بازیکنانی مانند کاپیتان پاندیا، بت‌باز ویرانگر متوسط، دیوید میلر، شوبمن گیل، سای سودارشان و آخرین قهرمانانشان، ویجی شانکار و موهیت شارما در ترکیب هستند. .

شانکار در احمدآباد مقابل KKR توپ 24-توپ 63 زد، اما به دلیل درخشش رینکو سینگ در آخرین نفس، همه چیز بیهوده بود و قهرمان دو دوره با سه ویکت از آخرین توپ یاش دیال پیروز شد.

تایتان ها موهیت 34 ساله را به جای دایال برای درگیری با کینگز پنجاب به میدان آوردند و قهرمانان حاکم، سوار بر فیگورهای بولینگ خود 4-0-18-2، در مسابقه مهالی پیروز شدند.

جوخه ها:

تایتان های گجرات:هاردیک پاندیا (ج)، سریکار بهارات، آلزاری جوزف، جاش لیتل، آبیناو منوهار، دیوید میلر، محمد شامی، دارشان نالکنده، نور احمد، اورویل پاتل، رشید خان، وریدیمن ساها، آر. سای کیشور، سای سودارسان، پرادیپ سانگوان، داسون شانکا، ویجی شانکار، موهیت شارما، شیوام ماوی، شوبمن گیل، اودئون اسمیت، راهول تواتیا، متیو وید، جایانت یاداو، یاش دیال.

راجستان رویالز: سانجو سامسون (ج)، عبدالباسط، موروگان اشوین، راویچندران اشوین، کی ام آصف، ترنت بولت، جوس باتلر، کی‌اس کاریاپا، یوزوندرا چاهال، دونوان فریرا، شیمران هتمیر، جیسون هولدر، یاشاسوی جایسوال، دروو جورل، اوبد مک کوی ، ریان پاراگ، کونال سینگ راتور، جو روت، ناودیپ ساینی، ساندیپ شارما، کولدیپ سن، آکاش واسیشت، کولدیپ یاداو، آدام زامپا.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله