تام مودی: ویرات کوهلی هر کاری که لازم باشد انجام می دهد تا RCB را در مسابقه پلی آف نگه دارد

تام مودی، بازیکن سابق کریکت استرالیا که پیش از این با فرانچایزهای لیگ برتر هند (IPL) پنجاب کینگز (PBKS) و Sunrisers Hyderabad (SRH) در رده های مربیگری مرتبط بود، گفته است که ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور (RCB) همه چیز را انجام خواهد داد. در قدرت او برای حفظ تیمش در رقابت برای پلی آف، اضافه کرد که تیم در نیمه دوم مبارزات خود با وجود شروع خوب، شکست خورد. رقابت برای رسیدن به پلی آف IPL 2023 با نزدیک شدن به پایان مرحله بزرگترین لیگ T20 ادامه دارد. پنج تیم همچنان برای کسب سه پله‌آف می‌جنگند.

رویال چلنجرز بنگلور که به دنبال کسب جایگاهی در پلی آف است، در حیاط خلوت دومی به مصاف سانرایزرز حیدرآباد می رود. با دو امتیاز بسیار مهم در زیر کمربند خود، RCB به دنبال آن است که تمام اسلحه ها را در برابر SRH – که پس از حذف شدن از چهار مسابقه برتر برای غرور بازی می کند، مبارزه کند.

شکست امشب به مبارزات Faf du Plessis در این رقابت پایان می دهد. شکست آنها CSK و LSG – هر دو با 15 امتیاز – را در پلی آف تضمین می کند. حتی MI (14 امتیاز) در صورت شکست امشب RCB در رقابت باقی خواهد ماند. بنابراین بسیاری از تیم ها دیدار رقبای سنتی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

تام مودی معتقد است که RCB به دلیل ضررهایی که در میانه رقابت متحمل شده اند در این وضعیت قرار دارند. در مبارزات انتخاباتی خود در IPL 2023، این تیم در یک روند داغ بوده است که آنها را تحت تأثیر قرار داده است.

تام مودی در صحبت در Star Sports Cricket Live گفت که فرم RCB در نیمه راه افت کرد و آنها خوب شروع کردند اما در اینینگ دوم شکست خوردند.

بنابراین آنها باید جوراب‌های خود را بالا بیاورند و در بازی‌های باقی‌مانده با تمام قدرت پیش بروند. آنها بازیکنی مانند ویرات کوهلی دارند که تمام تلاش خود را می کند تا به RCB کمک کند تا در مسابقه پلی آف باقی بماند.”

یوسف پاتان، بازیکن سابق کریکت هندی، کمبود کار تیمی در کمپین RCB در سال جاری را برجسته کرد و اشاره کرد که این تیم بار دیگر به شدت به KGF خود (کهلی، گلن ماکسول و فاف) وابسته به نظر می رسد.

یوسف پاتان در گفتگو با کریکت لایو در استار اسپورت گفت: «RCB باید به عنوان یک تیم بازی کند. اکنون زمان آن نیست که RCB فقط روی سه بازیکن (کهلی، ماکسول و فاف) تمرکز کند. حالا هر بازیکنی باید قدم جلو بگذارد و مسئولیت خود را انجام دهد.”

کاپیتان RCB Faf du Plessis با 631 دوش در 12 مسابقه با میانگین بیش از 57 و نرخ ضربه 154.27 در صدر جدول قرار دارد. او هنوز هفت و پنجاه سال دارد. او برای افزایش شانس پلی آف تیمش به یک ضربه جالب دیگر نیاز دارد.

علیرغم اینکه کوهلی 438 ران در 12 مسابقه با 6 50 با میانگین 39.81 به ثمر رساند، مبارزه او با اسپین با پیشرفت مسابقات برجسته تر شد. جالب است که ببینیم “پادشاه کهلی” چگونه عمل خواهد کرد و آیا می تواند چکش را بزند و برنده مسابقه باشد.

ماکسول استرالیایی همه کاره تاکنون بدون توجه به شرایط و زمین، در سرتاسر پارک شش ها را زده است. او در 12 مسابقه، 384 دوش با میانگین 34.90 و نرخ ضربه 182.85 به ثمر رساند. او تاکنون 5 امتیاز در این مسابقات به دست آورده است و برای افزایش شانس تیمش برای صعود به جمع چهار تیم آخر باید امتیازات زیادی کسب کند.

دهلی کپیتالز روز سه شنبه به طور کاملا متقاعد کننده ای پنجاب کینگز را شکست داد اما به امیدهای پلی آف تیم تحت رهبری شیخار داوان پایان نداد.

عرفان پاتان، بازیکن سابق توپ‌انداز هندی، ادعا کرد که شکست پنجاب مطمئناً برای اردوهای RCB، MI و CSK قبل از بازی‌های خود یا بمیر.

او گفت: “RCB با شکست مقابل پنجاب کینگز در موقعیتی سودمند قرار دارد. MI نیز شانس های خود را دوست دارد، اما سرنوشت آنها نیز به نتیجه بازی بین CSK و DC بستگی دارد.”

عرفان همچنین خلیل احمد و کولدیپ یداو، بازیکن‌های کاپیتالز دهلی را به دلیل استفاده خوب از پیست دارمسالا و جلوگیری از گلزنی آزادانه خفاش‌بازان پنجاب کینگز تمجید کرد.

«شش اور توسط خلیل احمد و کولدیپ یاداو تفاوت را در پیست دارمشالا ایجاد کرد. اما راهبردهای اشتباه مدیریت تیم PBKS نیز مقصر شناخته می شود. این اشتباهات برای آنها گران تمام شد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله