“تاریخ را فراموش کنید”: GB این Better را می خواهد تا جایگزین Shubman Gill در فینال WTC شود

شوبمن گیل برای تیم کریکت هند بازی می کند© توییتر

شوبمن گیل از فرم درخشان در هر سه فرم کریکت لذت برده است و این بازیکن جوان مانند یک ضربه زن باز مطمئن برای هند در فینال جام جهانی تست برابر استرالیا به نظر می رسد. با این حال، مایکل وان، کاپیتان سابق انگلیس، پیشنهاد متفاوتی برای تیم کریکت هند دارد. در یک تعامل اخیر، وان گفت که KL Rahul باید جایگزین گیل به عنوان بازکننده برای هند شود زیرا او در برابر تحویل چرخشی راحت تر است. فینال در بیضی است و با انتظار حرکت توپ، گیل ممکن است برای کنار آمدن با شرایط مشکل داشته باشد.

“تنها تغییری که آنها می توانند در شرایط انگلیسی ایجاد کنند این است که KL Rahul توپ متحرک را بهتر از Shubman Gill بازی می کند. Shubman بازیکن جوان فوق العاده ای است اما شما باید در این یک بازی کریکت پیروز شوید. تاریخ را فراموش کنید؛ این در مورد انتخاب بهترین ترکیب است. برنده جام جهانی تست شوبمن بازیکن خطرناکیه ولی من چندتا نقص فنی کوچیک دیدم وقتی توپ حرکت میکنه دستش رو زیاد روی توپ میکشه.

او به طور مداوم منحرف می شود. من مطمئن نیستم که آنها این کار را انجام دهند (به جای Shubman با KL Rahul) زیرا من در اتاق انتخاب نیستم. (اما) تیمی را بر اساس آنچه که در آینده قرار دارد یا اینکه چه کسی قرار است در وست هند بازی کند انتخاب نکنید. شما باید برای یک بازی کریکت تیمی را انتخاب کنید.

راهول بهترین فرم را با نمرات پایین در کریکت تست تجربه نکرده است و در حالی که چند پنجاه گل در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به ثمر رسانده است، میزان ضربه او باعث نگرانی شده است.

آجینکیا راهانه برای فینال WTC به تیم بازگشت، اما سوریاکومار یاداو به آن نرسید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله