«بی کلام»: ویرات کوهلی، AB De Villiers در حالی که شوبمن گیل به تن سوم در IPL 2023 می رسد، ادای احترام می کند.

انجمن جهانی کریکت روز جمعه در رسانه‌های اجتماعی تحسین خود را برای قرن بیستم شوبمن گیل برای تیم گجرات تایتان (GT) در مسابقات مقدماتی لیگ برتر هند (IPL) مقابل هندی‌های بمبئی (MI) در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد ابراز کرد. سومین قرن از فصل توسط شوبمن گیل بازکننده و ایستادن قرن او در کنار سای سودارشان، گجرات تایتانز را به برتری 233/3 در مسابقه 2 مقدماتی لیگ برتر هند (IPL) مقابل هندی‌های بمبئی (MI) در احمدآباد در روز جمعه هدایت کرد.

در این مسابقه، گیل سومین قرن خود در فصل جاری IPL را مطرح کرد. او تنها در 60 توپ 129 دوش به ثمر رساند. ضربه او شامل هفت چهار و 10 شش بود. مجموع اجراهای کسب شده او 215.00 بود.

ویرات کوهلی، بت‌باز ستاره هندی، که طرفداران کریکت گیل را به‌خاطر سازگاری در سنین جوانی و تحویل زیبایش با او مقایسه می‌کنند، متوجه لحن گیل شد و داستانی در تأیید آن منتشر کرد. او از ایموجی ستاره برای ابراز تحسین خود از ضربه گیل استفاده کرد.

ao9lkhntg

یووراج سینگ، بازیکن همه کاره جام جهانی 2011 هند نیز از گیل قدردانی کرد و او را “شاهزاده جدید کریکت هند” نامید.

“یک دوره عالی دیگر از شاهزاده جدید کریکت هند!! @ShubmanGill GTvsmi #IPL2O23،” یووراج توییت کرد.

ریشاب پنت که سال گذشته پس از آسیب دیدگی در یک تصادف رانندگی مسابقات IPL 2023 را از دست داد، از ضربه گیل نیز لذت برد.

پنت استوری اینستاگرام خود را شرح داد: «کلاس باباآآ».

uh45lp3g

سورش راینا (Suresh Raina) بت‌باز متوسط ​​سابق نیز در توییتی نوشت: “یک قرن درخشان دیگر از استاد جوان @ShubmanGill! آینده کریکت هند روشن است. به قهرمانی ادامه دهید! #MIvGT #IPL2023.”

اسطوره باتینگ آفریقای جنوبی AB de Villiers نیز تحسین خود را از ناک گیل ابراز کرد و پس از ضربه پنجاب لال شد.

«شابمن گیل! وای. دی ویلیرز در توییتی نوشت.

توانایی او در شناسایی لحظه ها و شتاب دادن به طور مداوم او را در کلاس خودش قرار می دهد. همچنین به خاطر داشته باشید که بیشتر بازی‌های او در احمدآباد، یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های اطراف برگزار می‌شد. دی ویلیرز اضافه کرد که شوبمن خوب بازی کرد. در توییتر دیگری

مایکل وان کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس نیز از گیل برای قرن خود تمجید کرد: “عاشق تماشای خفاش @ShubmanGill هستم.. مانند همه بازیکنان درجه یک او این کار را بسیار آسان می کند.. او چیز بزرگ بعدی در کریکت هند است.. #IPL2023 #Sachin # Virat. “.

ویرندر سهواگ، بازیکن سابق تیم هند نیز از گیل به دلیل ضربه زدن و “ثبات و گرسنگی شگفت انگیز” ستایش کرد.

“چه بازیکنی. 3 صدم در 4 مسابقه و چند شوت هیجان انگیز. سهواگ در توییتی نوشت: ثبات و گرسنگی شگفت‌انگیز، کاری که بازیکنان بزرگ انجام می‌دهند تا از پچ بنفش #ShubhmanGill سود ببرند.

گیل در حال حاضر دارای کلاه نارنجی در IPL 2023 است. او 851 دوش در 16 مسابقه با میانگین 60.78، با سه قرن و چهار دهه پنجاه به ثمر رسانده است. بهترین امتیاز او 129 است. نرخ ضربه او 156.43 است.

در این مسابقه، ضربه های گیل، سای سودارشان (43) و کاپیتان هاردیک پاندیا (28*) به جی.تی کمک کردند. انتشار شماره 233/3 پس از M.I.

پیوش چاولا و آکاش مدوال هر کدام یک ویکت گرفتند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله