بین ایشان کیشان و سی اس بهارات، متیو هیدن گزینه پویاتر را در فینال WTC انتخاب کرد.

تصویر فایل توسط متیو هیدن© توییتر

متیو هیدن، که از ایشان کیشان حمایت می کند تا به جای KS بهارات، دستکش های نگهدارنده ویکت را بپوشد، گفت که غیبت ریشابه پنت باهوش، که در حال بهبودی از جراحات ناشی از تصادف رانندگی در ماه دسامبر است، خلأ بزرگی را در آزمون یازدهم هند ایجاد می کند. . یکی از بزرگترین باخت ها در کریکت هند در حال حاضر ریشابه پنت است. اگر من انتخابگر هندی بودم، مطمئناً در ایشان کیشان به سراغ یک ویکت‌بر پویاتر می‌رفتم، او همچنین به ترکیب ضربه‌زنی و فیلدینگ می‌افزاید. واحد نیز.” اسپینرها می توانند با پیشرفت بازی در The Oval نقش ایفا کنند، به همین دلیل هیدن گفت که هند باید هم راویچاندران اشوین و هم راویندرا جادجا را بازی کند.

«آنچه برای هند مفید است، دو چرخنده است. این برای استرالیا کار نمی کند به جز برای ترورهای ظالمانه ای که در هند در طول مسابقات Border-Gavaskar Trophy دیدیم.

من می دانم که ترکیب استرالیایی همیشه می خواهد سه بازی سریع داشته باشد. ناتان لیون بدیهی است که اسپینر ماست و کامرون گرین می تواند به عنوان یک مدافع کناری بازی کند. منظورم این است که کامرون گرین چقدر مهم است. این یک نقش قدرتمند و مهم است و او آن را مانند یک همه کاره بازی می کند. بنابراین داشتن تناسب اندام عالی است.”

“شما در 15 سال آینده تعداد زیادی از Shubman Gill را خواهید دید”

هیدن با ستایش از شوبمن گیل در فرم به پایان رسید. در 15 سال آینده، شوبمن گیل زیادی را خواهید دید. اصول اولیه یک کریکت باز خوب بودن بسیار ساده است. و Shubman و قبل از او KL Rahul در واقع بازی های فوق العاده ای دارند. بنابراین او فوق ستاره هر بازی خواهد بود. فرمت کریکت برای مدت بسیار طولانی.

یکی از بزرگترین نقاط قوت شوبمن، و او این را در تور استرالیا نشان داد، این است که در قسمت عقب نیز بسیار خوب عمل می کند.

هیدن افزود: “بنابراین ویکت گرفتن عالی است. و این او را حتی در برابر بهترین تیم های جهان در تست ها در جایگاه خوبی قرار می دهد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله