“بولینگ تا حد مرگ، کار ناتمام…”: ستاره MI پس از پیروزی بر SRH

پس از پیروزی 14 ران تیمش مقابل سان رایزرز حیدرآباد در لیگ برتر هند (IPL)، کامرون گرین، بازیکن همه کاره هندی های بمبئی گفت که دو بازی اول برای او یک منحنی یادگیری بوده است و بولینگ مرگ او هنوز در حال پیشرفت است. پنجاه کامرون گرین و پس از آن جیسون بهرندورف، رایلی مردیث و پیوش چاولا، به هندی‌های بمبئی (MI) کمک کردند تا در 14 ران پیروز شوند و سان‌رایزرز حیدرآباد (SRH) را با 178 بازی در لیگ برتر هند (IPL) راجیو گاندی 2023 بردند. استادیوم بین المللی سه شنبه اینجاست.

“فکر می‌کنم دو بازی اول برای من و تیم برای من یک منحنی یادگیری بود. صرفا برنده شدن در بازی بزرگترین رضایت است. وقتی برای چوب بازی بیرون رفتم شرایط کمی سخت بود. اما خوشحالم که برنامه ها محقق نشد. کار روی بولینگ محکوم به اعدام ادامه دارد. هر چه بیشتر در معرض آن باشید، بهتر به آن دست خواهید یافت. بدیهی است که می‌توانیم به شتاب پیروزی ادامه دهیم.»

با قرار دادن SRH در خفاش، MI در مجموع 192/5 را در 20 اور ارسال کرد. بازکننده ایشان کیشان (38 توپ از 31 توپ، با سه توپ چهار و دو شش توپ) و کاپیتان روهیت شارما (28 توپ از 18 توپ، با شش توپ) دوباره با 41 ران اوور، شروع خوبی به MI دادند. پس از اخراج بازکننده ها و سوریاکومار یاداو (7)، کامرون گرین و تیلاک ورما یک پایه 56 ران برای ویکت چهارم به هم دوختند.

تیلاک در ادامه روند خوب خود در این مسابقات در 17 توپ شامل دو توپ چهار و چهار شش تایی 37 توپ به ثمر رساند. گرین همچنین اولین IPL خود را در نیم قرن مطرح کرد و در 40 توپ 64 * با شش چهار و دو شش توپ به ثمر رساند. گرین و یک اثر کوتاه از تیم دیوید (16) به MI کمک کرد تا به یک مجموع رقابتی برسد.

مارکو یانسن منتخب بولرهای SRH بود که در چهار اوور خود امتیاز 2/43 را گرفت. بوونشوار کومار و تی ناتاراجان هر کدام یک ویکت گرفتند.

SRH در تعقیب 193، هری بروک (9) و راهول تریپاتی (7) را ارزان به جیسون بهرندورف از دست داد تا تیم را به 25/2 کاهش دهد. کاپیتان مارکرام و مایانک آگاروال سپس یک پایه 46 ران برای ویکت سوم دوختند تا تیم خود را به بازی بازگردانند.

مارکرام به خاطر 22 توپ از 17 توپ اخراج شد. هاینریش کلاسن، ویکت بان، با 36 توپ 16 توپ شامل شش چهار و دو شش توپ، به تیمش فرصت پیروزی داد.

اما اخراج او و ویکت آگاروال از 48 گل بر 41 توپ، با چهار مرز و شش توپ، SRH را به 132/6 در 14.5 اور کاهش داد. تیم میزبان نتوانست پس از آن ریکاوری کند و برای 178 دوش در 19.5 اور اخراج شد.

بهرندورف (2/37) و رایلی مردیث (2/33) منتخب پرتاب کننده های MI بودند. پیوش چاولا نیز در چهار اوور خود امتیاز 43/2 را گرفت. آرجون تندولکار 1/18 را در 2.5 اور به دست آورد و کامرون گرین نیز صاحب یک ویکت شد.

MI با این برد با سه برد و دو باخت مجموعا شش امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت. SRH با دو برد و سه باخت در مجموع چهار امتیاز در رده نهم قرار دارد.

گرین به خاطر عملکرد همه جانبه‌اش برنده جایزه مرد مسابقه شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله