“به ما آسیب نرسانید…”: هاربهاجان سینگ در مورد آینده ام اس دونی موضع قاطعانه ای اتخاذ می کند.

MS Dhoni هنوز برنامه های آینده خود را تایید نکرده است© BCCI/Sportzpics

حتی در سن 41 سالگی، احساس غیرقابل پیش بینی بودن در آینده ام اس دونی وجود دارد. اگرچه از کاپیتان چنای سوپر کینگز چندین بار به روش های ظریف سوال بزرگ پرسیده شده است، اما او حاضر نشد در میان صحبت های دوران بازنشستگی نشان دهد که قصد دارد به کدام سمت برود. عده ای معتقدند که این دروازه بان کهنه کار در فصل آینده برای CSK به بازی خود ادامه خواهد داد و عده ای هم معتقدند که زمان صعود طلا به مرحله بعد فرا رسیده است.

هاربهاجان سینگ، در گفتگو با ستاره اسپورت، نظر خود را در مورد صحبت در مورد آینده دونی در IPL به اشتراک گذاشت. توربوناتور از کاپیتان سابق هند خواست که “به احساسات هواداران آسیب نرساند” و به بازی برای CSK ادامه دهد.

“م. S. Dhoni زمان را متوقف کرد. او هنوز همان Dhoni قدیمی به نظر می رسد. او شوت های بزرگ می کند، تک ضرب می کند. اگرچه او با سرعت کامل نمی دود، اما به راحتی به آن شش ها ضربه می زند و همچنان با خفاش خطرناک به نظر می رسد. MSD احساسات ما را جریحه دار نکنید. شما باید به بازی ادامه دهید.

هاربهاجان روشی را ستایش کرد که دونی در این فصل “صداها را خاموش کرد”، با خفاش بازی های کوتاهی عالی انجام داد، به CSK کمک کرد تا به اوج هایی که در این فصل دارد برسد و حتی بازیکنانی مانند آجینکیا راهانه را برای یافتن بهترین فرم خود ستایش کرد.

“زمانی که بازیکنی به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک می شود، سر و صدای زیادی به راه می افتد. MS Dhoni به طرز فوق العاده ای این سر و صدا را متوقف کرده است و به آرامی تیمش را در این فصل رهبری کرده است. او به CSK کمک کرده است تا تلاش خود را برای کسب دو مقام برتر ادامه دهد. نه تنها کاپیتانی او، بلکه و استراتژی درون زمینی که او استفاده کرد به CSK کمک کرد تا عملکرد خوبی داشته باشد. او حرکات هوشمندانه ای در مسابقات انجام داد. رهانه یک نمونه عالی از بازیکنی است که زیر نظر یک کاپیتان خوب خود را احیا می کند.”

برنامه بعدی CSK Dhoni رویارویی با Kolkata Knight Riders در IPL است. یک برد صعود آنها به دور بعد را تایید می کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله