به روز رسانی آسیب دیدگی Shikhar Dhawan: طرفداران پنجاب پادشاهان دلایل کافی برای نگرانی دارند

پادشاهان پنجاب به دلیل در دسترس بودن کاپیتان معمولی شیخار داوان که او را به عنوان استارتر برای بازی شنبه مقابل هندی های بمبئی در لیگ برتر هند در هاله ای از ابهام قرار می دهد، باید دو تا سه روز دیگر صبر کند. داوان در جریان بازی پنجاب کینگز و گجرات تایتانز در 13 آوریل از ناحیه کتف آسیب دید. با وجود از دست دادن دو مسابقه از آن زمان، او همچنان با 233 دوش در چهار مسابقه با 116.50 در بین پنج گلزن برتر این فصل است.

تروور گونسالوس، مربی تیم PBKS در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیت داوان به خبرنگاران گفت: “این کار باید حدود 2 تا 3 روز دیگر طول بکشد.” PBKS روز پنجشنبه به رویال چلنجرز بنگلور با 24 ران شکست خورد.

گونسالوز در مورد این مسابقه گفت: “این یک ویکت خوب برای ضربه زدن بود. ما آنها را با یک امتیاز نسبتاً خوب به دست آوردیم اما در همان اوایل چند ویکت را از دست دادیم.» PBKS به مدت 150 در 18.2 اور در حالی که 175 را تعقیب می کرد، بیرون آمد.

محمد سراج، ستاره هند و RCB، 21/4 را به انجام رساند تا بیشترین آسیب را در تعقیب و گریز پنجاب وارد کند.

آدام گریفیث، مربی بولینگ RCB گفت: “او (سراج) یکی از بهترین های جهان در حال حاضر است.”

حتی در آخرین بازی که (تقریبا) 440 ران به ثمر رسید، او (فقط) 30 گل زد. ما دیدیم که او چقدر برای هند بولینگ بازی کرده است.

او اضافه کرد: او رهبر ما است و با توپ لحن را تعیین می کند و تصادفی نیست که بازی قدرتی ما با توپ تا اینجا در مسابقات اینقدر خوب بوده است.

گریفیث گفت که سراج به خوبی طول خود را کنترل کرد و با زدن توپ برای چرخاندن آن به دام نیفتاد.

او هنوز هم آن را از آن طول بسیار تهاجمی تاب می دهد که ضربه زن نمی تواند وارد آن شود یا برای تعقیب آن پایین بیاید. او توضیح داد که توانایی او در برگرداندن توپ به دست راست و از طریق چپ دست، یک ویترین واقعی برای او بود.

گریفیث همچنین گفت جاش هزلوود استرالیایی که پس از مصدومیت آشیل در حال ریکاوری است، هنوز به مدتی زمان نیاز دارد تا برای انتخاب در دسترس باشد.

او در بنگلور ماند تا تمریناتش را ادامه دهد و همه چیز خیلی خوب پیش می رود. او باید چند چیز را برای کریکت استرالیا انتخاب کند تا برای بازی کردن او ثبت نام کند.

اما او هر کاری که می تواند انجام می دهد تا مطمئن شود که آماده است. ما به عقب برمی گردیم و او را ارزیابی می کنیم.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله