به روزرسانی جدول امتیازات IPL 2020: دارنده درپوش نارنجی و لیست نگهدارنده درپوش بنفش پس از KKR در مقابل RR

جدول امتیازات IPL 2020: امیدها به پلی آف کلکته و امید به پلی آف کلکته ، با وجود پیروزی بزرگ بر روی سلطنت پادشاهان راجستان ، در یک رشته آویزان است

جدول امتیازات IPL: KKR با پیروزی 60 برد برابر RR در روز یکشنبه به رده چهارم رسید.© توییتر


شوالیه های کلکته روز یکشنبه در 60 دوی مسابقه راجستان راایلز را شکست دادند تا امیدهای پلی آف را حفظ کنند. با یک پیروزی بزرگ KKR از پایین IPL 2020 به رتبه چهارم رسید. بعد از ظهر روز یکشنبه ، پادشاهان Chennai Super Kings هنگامی که رویای Kings XI پنجاب برای رسیدن به پلی آف را از بین بردند ، یک عملکرد بالینی برگزار کردند. پنجاب 9 ویکت از دست داد و کار خود را با 12 امتیاز به پایان رساند. سرخپوستان بمبئی با 18 امتیاز از 13 بازی. Royal Challengers Bangalore ، مقام دوم ، و پایتخت های دهلی ، سوم جدول ، روز دوشنبه به مصاف یکدیگر می روند و مقام اول برنده تضمین می شود. سه تیم – CSK ، RR و KXIP – از مرحله پلی آف کنار رفتند.

بوق تجاری

SunRisers حیدرآباد ، پنجم جدول ، روز سه شنبه باید هندی های بمبئی را شکست دهد تا به مرحله حذفی لیگ T20 راه یابد.

در مسابقه نارنجی درپوش تغییر کمی ایجاد شد ، حتی اگر دونده پیشرو KL KL Rahul در آخرین حضور خود در مسابقات فقط 29 اجرا را انجام داد.

Rahul نارنجی درپوش را با 670 اجرا از 14 بازی برگزار می کند. شیخار دوان دومین لیست است – 199 نفر پشت سر او می دود.

بالا رفته

Yasprita Bumra با وجود داشتن همان ویکت های IPL Kagis Rabada’s امسال یک کلاه بنفش دارد. هر دو ضربان ساز از 13 بازی 23 ویکت دارند ، اما بولر MI به لطف صرفه جویی بیشتر ، برنامه را بر عهده دارد.

Joffre Archer روز یکشنبه ویکت را گرفت و IPL 2020 را با 20 ویکت به نام خود به پایان رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله