“به دلیلی عجیب…”: راه حل نهایی هاردیک پاندیا برای سوال سونیل گاواسکار

Mohit Sharma در حال بازی برای Titans گجرات در IPL 2023© BCCI

موهیت شارما بازیگر ستاره گجرات تایتانز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بود که اخیراً به پایان رسیده است و با 27 ویکت در 13 مسابقه، این بازیکن سریع باتجربه نقش مهمی در راهیابی این تیم به فینال ایفا کرد. با این حال، با وجود گرفتن سه ویکت در درگیری قله، او نتوانست بازی را برای تیمش کامل کند زیرا در دو توپ آخر مقابل راویندرا جادجا، بازیکن همه کاره چنای سوپر کینگز، 10 ران دریافت کرد. سونیل گاواسکار، بازکننده افسانه ای هند، آخرین لحظه موهیت را برش داد و به لحظه ای اشاره کرد که می توانست بر سرعت او تأثیر بگذارد.

موهیت در چهار توپ اول مسابقه فینال فقط سه دوش را واگذار کرد که اولین توپ نقطه‌ای بود.

با این حال، دو تحویل آخر برای یک شش و یک چهار به پایان رسید زیرا CSK برنده مسابقه در آخرین توپ بازی شد. گاواسکار معتقد بود که دلیل آن می تواند عدم تمرکز باشد.

او در 3-4 بار اول فوق العاده عمل کرد. سپس به دلایل عجیبی برای او آب فرستادند. در وسط اوور، یک نوشیدنی برای او فرستادند. سپس هاردیک پاندیا آمد و با او صحبت کرد. می‌دانی، وقتی یک توپ‌باز در آن ریتم است و از نظر ذهنی هم در آنجاست، هیچ‌کس مجبور نبود به او چیزی بگوید. شاید از راه دور فقط بگویند “آفرین”. رفتن به سمت آنها، صحبت کردن با او – فکر نمی کنم درست باشد، زیرا ناگهان او به اینجا و آنجا نگاه می کرد. در آن زمان او متمرکز بود و فکر نمی‌کنم کاری که آنها انجام دادند ایده درستی بود. گاواسکار به ورزش امروز گفت چون بعد از آن برای دویدن رفت.

در حالی که Jadeja پیروز بود، Mohit پایان تلخی را برای فصلی که تا آن زمان یک فصل افسانه ای بود تحمل کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله