به‌روزرسانی امتیاز زنده RCB در مقابل LSG، IPL 2023: آیا RCB Virat Kohli می‌تواند در برابر LSG بازگردد؟

RCB vs LSG IPL 2023 زنده: کاپیتان LSG KL Rahul در مقابل کاپیتان RCB Faf du Plessis© BCCI


پخش زنده RCB vs LSG IPL 2023: رویال چلنجرز بنگلور پس از شکست مهیب مقابل کلکته نایت رایدرز در مسابقه IPL 2023 خود در روز دوشنبه در ورزشگاه چیناسوامی بنگلور به مصاف لاکنو سوپر جاینت خواهد رفت. تیم تحت رهبری Faf du Plessis به دنبال آن است که پس از آن شکست سنگین مقابل کولکته نایت رایدرز در 81 اینینگ بهبود یابد. از سوی دیگر، LSG در آخرین بازی خود یک پیروزی خیره کننده با پنج ویکت مقابل سان رایزر حیدرآباد به ثبت رساند. جالب است که ببینیم کدام طرف در پایان روز برنده خواهد شد. (جدول امتیازات IPL 2023)

IPL 2023 به روز رسانی زنده مسابقه بین RCB و LSG، به صورت زنده از بنگلور:







  • 17:28 (IST)

    RCB vs LSG Live: مرگ یک نگرانی برای RCB است!

    این مسابقات در روزهای اولیه خود است، اما بولینگ کشنده RCB یک نگرانی بزرگ برای تیم بوده است.

    RCB به دنبال ثبت دومین برد خود در فصل بود، اما فیلمنامه پس از اور دوازدهم اشتباه شد. آنها بازی را در کف دست داشتند و حریف را به 89 برای 5 کاهش دادند تا اینکه KKR در 204/7 به پست برود.

    در مقابل بمبئی نیز در پنج اور آخر بیش از 13 دوش به میدان رفتند. هارشال پاتل، متخصص دث اور و محمد سراج که با توپ جدید خوب کار کردند، در پشت با آن مبارزه کردند.

  • 16:56 (IST)

    RCB vs LSG Live: آیا کوهلی برای RCB باز خواهد گشت؟

    رویال چلنجر بنگلور وقتی در روز دوشنبه در IPL مقابل تیم پر زرق و برق لاکنو سوپر جاینتز قرار می‌گیرد، انتظار دویدن‌های بیشتری از بت‌زنان و نظم و انضباط بیشتری در بولینگ مرگبار خود دارد.

    RCB پس از باخت 81 ران در مقابل نایت رایدر کلکته وارد مسابقه شد و به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی در ورزشگاه M.Chinnaswamy بود.

  • 16:24 (IST)

    RCB vs LSG Live: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز از استادیوم ام چیناسوامی، بنگالور خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله