به‌روزرسانی امتیاز زنده CSK در مقابل RR، IPL 2023: MS Dhoni پیش از CSK در مقابل RR IPL 2023 تبریک گفت

به روز رسانی زنده CSK در مقابل RR: کاپیتان RR Sanju Samson و کاپیتان CSK MS Dhoni© BCCI


امتیاز زنده CSK در مقابل RR IPL 2023: در حالی که MS Dhoni در انتظار یک نقطه عطف بزرگ است و آماده می شود تا برای 200مین بار CSK را رهبری کند، تیم او در RR با یک حریف قدرتمند روبرو می شود. تیم تحت رهبری سانجو سامسون به طور مداوم امتیازات بالایی کسب کرده است و مجموعات زیادی را به ثبت رسانده است. RR با 4 امتیاز از 2 بازی با NRR 2.067+ در رده دوم جدول قرار دارد، در حالی که CSK با 4 امتیاز از 2 بازی اما با NRR پایین تر (+0.356) پنجم است. بازی CSK و RR در روز سه‌شنبه، دویستمین مسابقه MS Dhoni به عنوان کاپیتان قهرمانان چهار دوره است. CSK در آخرین بازی خود MI را شکست داد در حالی که RR پس از شکست دهلی کپیتالز با 57 ران وارد این مسابقه شد. یک برد بزرگ برای CSK آنها را به بالای جدول می‌برد، در حالی که RR می‌تواند با پیروزی در Chepauk از رهبران Lucknow Super Giants بازگردد. (کارت اطلاعات | جدول امتیازات)

به‌روزرسانی امتیاز زنده IPL 2023 Match 17 بین CSK در مقابل RR







  • 18:55 (IST)

    CSK vs RR Live: فقط چند دقیقه تا قرعه کشی فاصله داریم!

  • 18:29 (IST)

    CSK vs RR Live Live: مشکلات آسیب دیدگی CSK!

    فاتحان چهار دوره با مشکلات مصدومیتی مواجه شده اند، بن استوکس، بازیکن تاثیرگذار انگلیسی و معین علی، هموطن خود، بازی قبلی مقابل بمبئی را از دست دادند، در حالی که دیپاک چهار در اولین اوور از ناحیه همسترینگ آسیب دید و پس از آن گلی به ثمر نرساند.

  • 18:24 (IST)

    CSK vs RR Live Live Live: MS Dhoni تبریک می گویم!

    اولین تصاویر بصری دانی! مراسم قدردانی ادامه می یابد، جایی که به دونی یادگاری هایی توسط N Srinivasan قبل از دویستمین مسابقه او به عنوان کاپیتان CSK اهدا می شود.

  • 18:14 (IST)

    CSK در مقابل RR Live Live: CSK نسبت به ضربه زدن قدرتمند RR محتاط است

    او همچنین بر اهمیت حفظ خط و طول صحیح بازیکنان تاکید کرد. در حالی که CSK میچل سانتنر و جادجا را در بخش اسپین خود دارد، رویالز از راویچاندران آشوین حیله گر و یوزوندرا چاهال، یوزوندرا چاهال، مفتخر به خود می بالد.

    وقتی از او پرسیدند که چه چیزی امن است، جادجا با لبخند پاسخ داد: «این روزها هیچ چیز ایمن نیست. چون آنها دنبال 212 هستند.”

  • 18:01 (IST)

    CSK vs RR Live: Battle of Spin در Chepauk؟

    هر دو CSK و Royals دارای اسپینرهای باکیفیتی در تیم های خود هستند. Jadeja احساس می کند که “ما باید خودمان را اعمال کنیم”.

    “بله، شما می توانید این را بگویید. وقتی به چنای می آیید، همیشه امیدوارید که اسپینرها کار را برای شما انجام دهند. آنها اسپینرهای باکیفیتی دارند، ما نیز اسپینرهای باکیفیت داریم. نبرد خوبی خواهد بود.

  • 17:37 (IST)

    CSK vs RR Live: آرزوی ویژه Jadeja برای Dhoni!

    راویندرا جادجا، بازیکن همه جانبه برتر، امیدوار به پیروزی در دویستمین مسابقه طلسم ماهندرا سینگ دونی به عنوان کاپیتان چنای سوپر کینگز در لیگ برتر هند در روز چهارشنبه است.

    جادجا وقتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز سه شنبه نظرش را در این مورد جویا شد، گفت: «چه می توانم بگویم. او نه تنها اسطوره CSK، بلکه اسطوره کریکت هند است. من می خواهم برای او آرزوی موفقیت کنم، امیدوارم بتوانیم بازی را فردا ببریم و آن را در دویستمین بازی خود به عنوان کاپیتان به او بدهیم.

  • 16:14 (IST)

    CSK vs RR Live: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه IPL 2023 بین چنای سوپر کینگز و راجستان رویالز از استادیوم MA Chidambaram در چنای خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله