“بهترین هدیه سالگرد”: Sachin Tendulkar در Mumbai Indians IPL 2023 Eliminator مقابل Luckhnow Super Giants برد. نگاه کن

تماشا کردن -

ساچین تندولکار از قهرمانی هندی‌های بمبئی در مسابقات حذفی IPL 2023 ابراز خوشحالی کرد.© توییتر

ساچین تندولکار، کاپیتان هندی بمبئی، روز چهارشنبه بیست و هشتمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفت. شادی اسطوره کریکت دو برابر شد زیرا MI در بازی IPL 2023 Eliminator موفق شد لاکنو سوپر جاینتز را با 81 ران شکست دهد. بمبئی با ضربه زدن اول، 182 برای 8 در 20 اوور را با کمک کامرون گرین 23 توپ 41 و کامئوهای مهم سوریاکومار یاداو و نهال وادهرا ارسال کرد. در پاسخ، آکاش مدهوال پنج ویکت گرفت تا به تیم کمک کند تا LSG را برای 101 دوش باندل کند. روز پنجشنبه، MI ویدیویی را در شبکه های اجتماعی آپلود کرد که در آن نیتا آمبانی، مالک تیم، از تندولکار می خواهد که چند کلمه در مورد پیروزی MI بگوید و اسطوره باتینگ آن را “بهترین هدیه” می خواند که می توانست در سالگرد خود دریافت کند. .

ویدیو را اینجا ببینید:

عملکرد هیجان انگیز بولینگ آکاش مادوال در برابر LSG در Eliminator به قهرمانان پنج دوره IPL MI بال می دهد و شانس آنها را در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در Qualifier 2 که در روز جمعه در استادیوم نارندرا مودی برگزار می شود، می کند.

سرخپوستان بمبئی که چهارشنبه شب در استادیوم MA Chidambaram در چنای بر روی پنج به پنج تولید شده توسط مادوال سوار شدند، LSG را با پیروزی 81 ران از رقابت برای فینال حذف کردند.

برد عظیم MI هشداری بود برای مخالفان که می‌توانند بسته به موقعیت بازی خود را حتی در غیاب ستاره‌های پیسر جاسپیت بومراح و جافری آرچر و تیلاک وارما، افزایش دهند.

MI به خود افتخار می کند که وقتی شانس ها در برابر آنها انباشته می شود، پیشرفت می کند، کاری که در طول فصل انجام داده است. تیم روهیت شارما پس از آخرین رتبه در دوره قبلی، در این فصل گام‌هایی برداشته است تا در رقابت برای ششمین عنوان IPL حتی با منابع محدود باقی بماند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله