بهترین لپ‌تاپ‌های ممتاز و لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه ویندوزی

بهترین لپ‌تاپ‌های ممتاز و لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه ۲ در ۱

بهترین لپ تاپ ویندوز 2022

چه یک کاربر حرفه ای یا یک کاربر معمولی باشید، در این راهنما بهترین لپ تاپ ویندوزی را برای خود پیدا خواهید کرد برای مشاهده این نمونه از لپ تاپ های ویندوزی جدید در سال 2022 می توانید به این سایت مراجعه کنید.

در حالی که انقلاب کروم بوک فروش بسیاری را به لپ تاپ های ارزان قیمتی که نرم‌افزار گوگل را اجرا می کنند تغییر داده است، هنوز دلایل زیادی برای انتخاب یک دستگاه ویندوزی وجود دارد.

Dell XPS 17 – بهترین لپ تاپ ویندوز در سال 2022 به طور کلی (انتخاب ویرایشگر)
Lenovo IdeaPad 3 14 — بهترینلپ تاپ ویندوزی مقرون به صرفه
Acer Predator Helios 300 – بهترینلپ تاپ ویندوزی با ارزش
Razer Blade 17 2022 – بهترین لپ تاپ گیمینگ ویندوز
ASUS ZenBook Pro Duo 15 — بهترین لپ تاپ ویندوزی برای برنامه نویسان و متخصصان خلاق
Microsoft Surface Pro 7 – بهترین لپ تاپ 2 در 1 ویندوز
HP 15 2022 – بهترین لپ تاپ ویندوزی برای دانش آموزان
Dell XPS 15 2021 — بهترین لپ تاپ ویندوزی برای ویرایشگرهای عکس و ویدیو
Dell XPS 13 – بهترین لپ تاپ قابل حمل ویندوز
Microsoft Surface Laptop 4 – بهترین لپ تاپ ویندوزی برای کنفرانس ویدیویی

لپ‌تاپ‌های ویندوزی برخی از بهترین گزینه‌ها برای دانش‌آموزان، بازی‌ها، ویرایش ویدیو و موارد دیگر هستند. با وجود همه گزینه های عالی، انتخاب بهترین لپ تاپ ویندوزی به طور کلی می تواند دشوار باشد. با این حال، باید بپذیریم که لپ تاپ XPS 17 از dell بهترین لپ‌تاپ ویندوزی در سال 2022 است.

به برخی از دیگر انتخاب های برتر ما علاقه مند هستید؟ پس کافیست برای مشاهده این نمونه از لپ تاپ های ویندوزی جدید در سال 2022 می توانید به این منبع بروید.

بهترین لپ تاپ های فوق قابل حمل برای سال 2022

اگر فقط یک لپ تاپ سبک و عالی برای انجام کارهای روزمره لپ تاپ می خواهید، باید یک اولترابوک تهیه کنید. طبق تعریف، اولترابوک ها لپ تاپ های قدرتمند، نازک و سبک با عمر باتری طولانی هستند، که به این معنی است که بسیاری از آنها خوب هستند – اما همه آنها ارزش خرید ندارند. پس از آزمایش صدها لپ تاپ در هفت سال گذشته، متوجه شدیم که لپ تاپDell XPS 13 (9310) بهترین اولترابوک ویندوز برای اکثر افراد مناسب است. نسخه‌های مختلف XPS 13 از اوایل سال 2015 بهترین انتخاب ما بوده‌اند و این مدل بهترین نمونه است که می توانید روی این لینک برای ادامه معرفی بهترین لپ تاپ های سبک بزنید.