بناسر اولین خون را برای میلان در دربی لیگ قهرمانان اروپا با ناپولی ریخت

اسماعیل بناسر میلان را مقابل ناپولی با اختلاف کمی پیش انداخت.© AFP

اسماعیل بناسر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ایتالیا مقابل ناپولی با به ثمر رساندن تک گل میلان در دیدار رفت پرتنش 1-0 در روز چهارشنبه پیش افتاد. بناسر، هافبک الجزایری، پنج دقیقه قبل از پایان نیمه، در یک مسابقه هیجان انگیز در سن سیرو شلوغ، پر سر و صدا و خیس، پس از اینکه براهیم دیاز و رافائل لیائو هر دو بازی درخشانی انجام دادند، به برنده ضربه زد. ضربه این بازیکن 25 ساله دومین پیروزی میلان در برابر ناپولی منتخب ایتالیا را در کمتر از دو هفته و یک برتری خط دفاعی در ورزشگاه مارادونا در ناپل هفته آینده را تضمین کرد.

ناپولی، که آندره فرانکو زامبو آنگیسا را ​​در دقیقه 74 اخراج کرد، باید ویکتور آسیهن را برای بازی برگشت روز سه‌شنبه بازگرداند و بدون مهاجم ستاره خود، لوچیانو اسپالتی، این تیم علیرغم داشتن موقعیت‌های فراوان، چیزی برای به دست آوردن نداشت.

مایک مگنان، دروازه بان آث میلان، یک سری سیوهای چشمگیر انجام داد، به ویژه در جریان یک ضربه والی زودهنگام از ناپولی، که منجر به چهار موقعیت خوب در ربع اول شد.

او همچنین در اواخر زمانی که تلاش جیووانی دی لورنزو را نجات داد، میلان را نجات داد و بیش از 70000 هوادار خانگی این برد را جشن گرفتند.

اما ضربه بناسر کافی بود تا میلان به اولین نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شود، زیرا آنها برای هفتمین و آخرین بار در سال 2007 به عنوان پادشاه اروپا تاجگذاری کردند.

این چشم انداز برای هواداران میلان خوشایندتر خواهد بود زیرا حریف احتمالی آنها رقیب محلی اینتر پس از پیروزی قانع کننده آنها برابر بنفیکا در روز سه شنبه خواهد بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله