“بلاک ذهنی”: ویرندر سهواگ در فرم ضعیف روهیت شارما در IPL 2023

ویرندر سهواگ، بازیکن سابق تیم ملی هند گفت که روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی، از “تاخیر ذهنی” رنج می برد و هیچ مشکل فنی با ضربه زدن خود ندارد. روهیت برای دویدن در این فصل IPL تلاش کرده است و تنها 184 ران در 18.39 و نرخ ضربه 126.89 به ثمر رسانده است. او در دو بازی اخیر نتوانست حساب خود را باز کند. در واقع، روهیت شانزدهمین اردک خود را که بیشترین تعداد در تاریخ IPL بود، در آخرین بازی مقابل چنای سوپر کینگز به دست آورد.

سهواگ در برنامه Star Sports Cricket Live گفت: “روهیت شارما با بولرها نمی جنگد، بلکه با خودش می جنگد. یک مانع ذهنی وجود دارد.”

“هیچ مشکلی با تکنیک ضربه زدن او وجود ندارد. نوعی سردرگمی در سرش جاری است. اما روزی که شروع به کار کند، تمام مسابقات قبلی را جبران خواهیم کرد.” قهرمان پنج دوره MI با 10 امتیاز پس از پنج شکست و همین تعداد برد در رده هفتم قرار گرفت. در آخرین مسابقه خود، آنها پس از شروع ضعیفی که باعث شد تنها 139 در 8 بازی به پایان برسد، با شش ویکت به CSK باختند، هدفی که توسط حریفان آنها در 17.4 اوور اصلاح شد.

در افتتاحیه اینینگ، کامرون گرین و ایشان کیشان به ترتیب تنها 6 و 7 امتیاز کسب کردند، و آرون فینچ، بتزن سابق استرالیایی، گفت که بازکننده های بمبئی گیج به نظر می رسند و باید از روشی که روتورای گایکواد از CSK در کسب و کار خود پیش می برد، یاد بگیرند.

ترکیب اولیه MI گیج به نظر می رسد، آنها ریسک های زیادی می کنند. آنها سعی کردند همه توپ ها را به ثمر برسانند. آنها باید از روتوراج گایکواد یاد بگیرند، او در وسط آرام می ماند و به توپ های شل می زند.»

در حالی که روهیت تلاش کرده است، ویرات کوهلی با خفاش عالی عمل کرده است و تاکنون 419 دوش در IPL به ثمر رسانده است، اگرچه میزان ضربات او گاهی اوقات زیر سوال رفته است.

عمران طاهر، اسپینر سابق آفریقای جنوبی با تمجید از دویدن های مداوم خود در طول سال ها، گفت: «ویرات کهلی همیشه تمایل زیادی به دویدن داشته است.

او می‌گوید: «شما می‌توانید حداکثر امتیاز را در یک فصل، دو یا سه فصل کسب کنید، اما اگر 15 فصل متوالی در آن موفق باشید، می‌توان آن را نتیجه تلاش و فداکاری شما دانست.

کاری که ویرات در 15 سال گذشته انجام داده واقعا قابل تحسین است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله