“بعضی به IPL رفتند…”: ستاره سابق پاکستانی قبل از سریال T20I نیوزلند ناراضی است

تیم کریکت پاکستان در حال فعالیت است© AFP

عبدالرزاق، بازیکن سابق کریکت پاکستان، نسبت به عدم تعادل در تیم میهمان نیوزیلند در آستانه بازی سری T20I مقابل پاکستان که از روز جمعه آغاز می شود، ابراز نگرانی کرده است. برخی از بازیکنان کیوی در حال حاضر برای حضور در لیگ برتر هند (IPL) در هند به سر می برند، در حالی که برخی از آنها به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی از بازی خارج شده اند. در یک تعامل اخیر، رزاق گفت که تیم ملی باید اولویت اصلی بازیکنان کریکت باشد و متعجب است که آنها چگونه گواهینامه های بدون اعتراض (NOC) خود را دریافت کرده اند.

نیوزلند باید یک تیم کامل می فرستاد. برخی از بازیکنان به IPL رفته اند و برخی واجد شرایط نیستند. علاقه زیادی به سریال وجود ندارد. آنها در سری تست ها ترکیب کاملی داشتند و بازی های هیجان انگیزی داشتند. به نظر می رسد آنها بسته به شرایط فقط یک تیم فرستادند. من نمی دانم که بازیکنان چگونه به NOC می رسند وقتی صحبت از تیم ملی می شود. رزاق به ژئو نیوز گفت: معیارهای NAC چیست زیرا اولویت اول همیشه باید ملی باشد.

پاکستان و نیوزلند در یک سری پنج بازی T20I با آن مبارزه خواهند کرد.

در شرایطی که جهان کریکت در تب لیگ برتر هند (IPL) گرفتار شده است، تور نیوزیلند در پاکستان – که شامل پنج T20I و به همان اندازه ODI است – نوید اقدامات بین المللی هیجان انگیزی را می دهد.

پاکستان یک تیم پر ستاره T20I را معرفی کرده است که با بازگشت شاهین افریدی، که برای اولین بار پس از فینال جام جهانی مردان ICC مقابل انگلیس در نوامبر 2022 بازی خواهد کرد، تقویت شده است.

شاهین افریدی با وجود بازگشت به کریکت بین المللی پس از چهار ماه غیبت، مشغول جمع آوری ظروف نقره و شکستن رکوردها در پاکستان بوده است. در آخرین سوپرلیگ پاکستان، رهبر لیگ کاپیتان لاهور قلندرها را به پیروزی رساند و او را به اولین کاپیتانی تبدیل کرد که دو بار قهرمان PSL شده است.

کاپیتان بابر اعظم، محمد رضوان، فخار زمان و حارث رئوف نیز پس از از دست دادن سریال T20I افغانستان در شارجه به تیم بازگشته اند. پاکستان پس از اینکه در شکست 2-1 مقابل افغانستان به شدت از دست رفتند، از دیدن بازیکنان ستاره خود در T20I به بازی بازگشته اند.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله