“بسیار خشن به همه شما…”: هم تیمی سابق ام اس ثونی در هند و CSK در سخنرانی بازنشستگی گریت به شدت عصبانی شد.

تصویر فایل کاپیتان CSK MS Dhoni© BCCI.IPL

MS Dhoni همچنان با زیرکی رهبری چنای سوپر کینگز را بر عهده دارد. این بازیکن 41 ساله از زمان شروع لیگ برتر هند، ستونی از قدرت برای قهرمانان چهار دوره بوده است. فصل گذشته، راویندرا جادجا در ابتدا به عنوان کاپیتان CSK منصوب شد، که بسیاری معتقد بودند آغاز روند انتقال به این تیم بود. با این حال، پس از چند مسابقه که در آن CSK با مشکل مواجه شد، Dhoni دوباره کاپیتان شد. او همچنین CSK را به خوبی در این فصل مدیریت کرده است و همچنین تاثیر خود را با خفاش به ارمغان آورده است. با این حال صحبت از استعفای او متوقف نمی شود.

این موضوع مورالی ویجی، هم تیمی سابق کریکت هندی دونی و هم تیمی سوپر کینگز چنای را عصبانی کرد. “این یک انتخاب فردی است. وقت آن رسیده است که مردم بفهمند یک کریکت باز چه چیزی را تجربه می کند. او حدود 15 سال به کشور ما خدمت کرد. بنابراین ما باید به او این فرصت را بدهیم که این چالش را بپذیرد و با پرسیدن اینکه چه زمانی بازنشسته خواهد شد، او را تحت فشار قرار ندهیم: “این سوال برای شما بسیار بی رحمانه است. همه در مورد بازنشستگی ام اس می پرسند.”

«خیلی حوصله‌ام سر می‌رود که بنشینم و به این جواب بدهم. من اخیراً بازنشسته شده ام بنابراین می دانم چه احساسی دارید. ما قلب و روح خود را در این بازی گذاشتیم و این یک انتخاب شخصی است و من می‌خواهم به مردم بگویم که برای حفظ حریم خصوصی بایستند.»

معین علی، بازیکن باتجربه انگلیس و CSK معتقد است که دونی می تواند “قطعا” در سال آینده در IPL حضور داشته باشد و این باور عمومی مبنی بر اینکه فصل جاری آخرین حضور کاپیتان چنای سوپر کینگز در لیگ T20 خواهد بود را از بین می برد.

ESPNcricinfo به نقل از موئن گفت: او قطعا می تواند سال آینده دوباره بازی کند. او می گوید: «اینطور که او بازی می کند، فکر نمی کنم شوت های او مانع از بازی او شود، حتی اگر دو یا سه سال دیگر باشد.

من از نحوه بازی او (در مقابل راجستان) شگفت زده نشدم. من او را در تورها تماشا کردم و او به طرز باورنکردنی خوبی می زد.

دیدن شخصی در آن سن بسیار شگفت‌انگیز است. وقتی اینقدر دیر وارد می‌شوید آسان نیست – مردم اغلب این را فراموش می‌کنند، اما این چیزی است که او را در نقشش بسیار خوب می‌کند.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله