“بسیاری او را به دلیل خویشاوندی مسخره کردند…”: پریتی زینتا برای اولین ویکت آرجون تندولکار در IPL 2023 آرزو می کند

آرجون تندولکار در یک موقعیت پرتنش در روز سه شنبه خونسردی خود را حفظ کرد زیرا هندی های بمبئی در یک بازی IPL 2023 در روز چهارشنبه سان رایزرز حیدرآباد را با 14 ران شکست دادند. آرجون، پسر ساچین تندولکار، اولین بازی خود در IPL را در روز یکشنبه مقابل کلکته نایت رایدرز انجام داد. روز سه‌شنبه، آرجون 23 ساله خونسردی خود را حفظ کرد و با چند بازیکن خوب توپ زد و همچنین ویکت بوونشوار کومار را گرفت. پس از پایان مسابقه، اولین ویکت آرجون توسط چندین بازیکن سابق کریکت و افراد مشهور مورد تمجید قرار گرفت.

بسیاری او را به خاطر خویشاوندی بودن مسخره کردند، اما امشب او نشان داد که به خوبی جایگاه خود را به دست آورده است. تبریک میگم آرجون پریتی زینتا، بازیگر بالیوود و مالک پنجاب کینگز، نوشت: @sachin_rt باید به #Arjuntendulkar #SRHvsMI #TATAIPL2023 خیلی افتخار کنید. توییت

آرجون تندولکار امروز بزرگ شده است. با بازی سخت در فینال، اعتماد کاپیتان را برآورده کرد، اعصاب خود را حفظ کرد، اولین ویکت IPL خود را گرفت. تبریک میگم پاجی، برای آرجون آرزوی موفقیت داریم. @sachin_rt #ارجون، محمد کایف در توییتی نوشت.

“خیلی خوشحالم که می بینم آرجون خوب است. @sachin_rt پاجی باید یک پدر مغرور باشد. کار سخت آرجون نتیجه می دهد و من خوشحالم که این تازه شروع چیزهای بزرگی است که در راه است. آفرین آرجون! #SRHvsMI،” ویرندر سهواگ در توییتر خود نوشت.

عرفان پاتان نوشت: «از دیدن رویکرد آرام تندولکار جوان خوشحالم.

آخرین بازی فوق العاده ای بود که توسط آرجون تندولکار انجام شد. این دومین بازی او بود، اما عملکرد او عالی بود. یان بیشاپ گفت برای او خوب است

پس از گرفتن اولین ویکت خود، آرجون در مورد آنچه ساچین به بازی خود آورده است صحبت کرد.

بدیهی است که گرفتن اولین ویکت IPL بسیار عالی بود. من فقط باید روی آنچه در دست داشتم، روی برنامه و اجرای آن تمرکز می کردم. برنامه ما این بود که فقط توپ را باز کنیم و مرز طولانی را وارد بازی کنیم و ضربه زن را مجبور کنیم تا تمام مسیر را بزند. سمت بلندتر،» او گفت.

“من عاشق بولینگ هستم، خوشحالم که هر زمان که کاپیتان از من بخواهد بولینگ بازی می کنم و فقط به برنامه تیم پایبندم و تمام تلاشم را می کنم. ما (ساچین تندولکار و او) در مورد کریکت صحبت می کنیم، قبل از بازی در مورد تاکتیک ها صحبت می کنیم و او به من می گوید آنچه را که در هر بازی تمرین می کنم، برگردانم. من فقط روی آزادی خود تمرکز کردم و با طول و خطوط خوب رو به جلو بازی کردم. اگر نوسان داشته باشد، این یک امتیاز است، اگر نه، همینطور باشد.”

.

موضوعات مطرح شده در این مقاله