برونو فرناندز در دونفره “منچستر یونایتد” “اورتون” را شکست داد


روز شنبه ، برونو فرناندز منچستر یونایتد را به مبارزه با اورتون القا کرد و در پیروزی 3-1 دو گل به ثمر رساند تا فشار بر اوله گونار سولسکایور را کاهش دهد و مرسی سایدری ها را از بازگشت به بالای لیگ برتر محروم کند. یونایتد پس از شکست آرسنال و باشماخیر استانبول ، در موقعیت بدبختی در موقعیت پانزدهم جدول لیگ برتر و دامنه میدان به مسابقه در گودیسون پارک آمد. برنارد به فشار دادن سلسکار کمک کرد و اورتون را جلو انداخت ، اما فرناندز ، هافبک پرتغالی گردن بازی را گرفت و در هفت دقیقه دو گل به ثمر رساند.

بوق تجاری

در نیمه دوم ، “اورتون” از مالکیت توپ زیادی برخوردار بود ، اما هنگامی که ضربان سازهای ابتدای فصل به سومین شکست متوالی در لیگ برتر نائل شد ، نتوانست یک موقعیت روشن ایجاد کند.

این هفتمین برد خارج از خانه یونایتد در لیگ برتر بود. فرم آنها در جاده به شدت با جنگ در اولدترافورد ، جایی که آنها هنوز موفق به کسب یک لیگ نشده اند ، در تضاد است.

برنارد در دقیقه 19 اورتون را پیش انداخت. توپ بعد از یک توپ بلند از بالای سر ویکتور لیندلوف روی برزیلی افتاد.

او توپ را از پشت هارون ون بیساکی به پای راست خود زد و در کنار تیرک خود داوید دی خیا را که در ترکیه بازی نمی کرد زمین انداخت.

سر یونایتد می توانست زمین بیفتد ، اما در دقیقه 25 بود که فرناندز با داشتن فضای بیش از حد در محوطه جریمه ، لوک شاو را به گوشه بالای دروازه فرستاد و این بازگشت را جوردن پیکفورد انجام داد.

لوکاس دینه هنگام شروع بازی فرصتی برای بازی در مقابل “اورتون” داشت اما از زاویه سخت شوت او را به تیر دروازه نزدیک دروازه De Gea زد.

یونایتد که حالا با سطح و گل بسیار بالاتر بازی می کند ، در دقیقه 32 پیش بود. مارکوس راشفورد قبل از ارسال فرناندز به سمت چپ محوطه جریمه توپ را جمع کرد.

پرتغالی ها برای راشفورد روی دروازه غلتیدند ، که موفق به اتصال به ضربه سر نشد ، اما توپ به تیر دروازه راه یافت.

اورتون در اوایل نیمه دوم بر مالکیت توپ مسلط بود ، اما دفاع یونایتد ، اعلام شده توسط هری مگوایر جذاب ، تا حد زیادی ناراحت کننده بود.

یونایتد یک ساعت پس از تماس ناشیانه پیکفورد به مگوایر یک پنالتی فریاد زد ، اما اورتون موفق به فرار شد.

کارلو آنچلوتی با پرتاب الکس ایووبی به سمت گیلفی سیگوردسون ، فرصت حمله را افزایش داد ، اما “اورتون” همچنان در ایجاد موقعیت تلاش کرد.

بالا رفته

راشفورد در دقیقه 72 وقتی یونایتد تهدید به افزایش برتری کرد مستقیم به پیکفورد شوت کرد.

سولسکر پل پوگبا و ادینسون کاوانی را به مدت هشت دقیقه به بیرون آورد و اروگوئه ای اولین گل خود را برای یونایتد در عمق ضربه برگشت به ثمر رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله