“بدون اتصال” – رادیمن ساها با هاردیک پاندی در به روز رسانی کاهش وزن یاش دیال در تضاد است.

بازگشت آجینکیا رهانه به هند ممکن است الهام‌بخشی برای بازیکنان باتجربه کریکت باشد، اما یکی از بازیکنان کریکت، Wriddhiman Saha، روز جمعه گفت که او فقط بر روی کار فوری متمرکز شده است، که برای فرانچایز IPL او Gujarat Titans به خوبی کار می‌کند. ساها که بازی GT را باز می کند، عضو جدایی ناپذیر تیم است. “شاید او (رهانا) ممکن است مورد تجدید نظر قرار گرفته باشد زیرا او خوب عمل کرده است. اما در حال حاضر، من فقط بر روی عملکرد خوب در GT متمرکز هستم. از این بازیکن 38 ساله که آخرین بار در دسامبر 2021 برای هند در کریکت توپ قرمز بازی کرد، از او خواسته شد تا “به جلو حرکت کند” و بعداً با سوراو گانگولی، رئیس وقت BCCI، به دنبال انتشار عمومی او در رسانه ها اختلاف پیدا کرد.

در سطح داخلی، او همچنین ارتباط 15 ساله خود را با ایالت خود بنگال قطع کرد و به عنوان بازیکن-معلم به تریپورا رفت.

“کلکته خانه من است، من بازی های زیادی را در اینجا انجام داده ام. اکنون برای یک تیم خارج از خانه بازی می کنم. موترا خانه من است (در IPL). شرایط متفاوت است.” با ظهور کریکت T20، ممکن است تعداد ویکت گیران افزایش یافته باشد، اما ساها همچنان به فلسفه قدیمی پایبند است.

“من همیشه اول یک دروازه بان و بعد یک ضربه گیر بوده ام. هنوز به خودم ایمان دارم. در مورد دروازه بان های دیگر اطلاعاتی ندارم. از نظر من، هرکسی که در ویکت خوب کار کند و سپس به تیم کمک کند بهتر است.” سها گفت.

اگرچه تیم با روحیه شروع کرد، اما هنوز تعداد زیادی از ساها دور هستند.

“من همیشه سعی کرده‌ام شروع خوبی داشته باشم. وقتی به تیم شتاب می‌گیرم خوشحالم. صدتا مهم نیست که تیم شما ببازد. من خوشحالم که وقتی تیم برنده می‌شود، 25 یا 50 گل می‌زنم.” آخرین باری که دو تیم با هم روبرو شدند، KKR یک توپ ربایی را در Motera انجام داد، جایی که رینکو سینگ یاش دایال را برای پنج شش بازی متوالی در آخرین اوور شکست داد.

“چنین چیزهایی یک بار در 1000 یا یک لک مسابقه اتفاق می افتد. روز راینک بود، نه روز یاشا.” سها گفت این شکست ربطی به این مسابقه نخواهد داشت.

اما پس از آن مسابقه، تازه کار GT Pacer Dayal بیمار شد و بازی نکرد.

“بیماری او برای پنج شش نفر هیچ ضربه ای ایجاد نمی کند. این ربطی به بازی نداره او از تب رنج می برد. او مریض بود. او از نظر روحی خوب است. شما باید با این موقعیت ها روبرو شوید. او در آن شب به یورکی هایش برخورد درستی نکرد. همه او را هل دادیم. او الان بهتر است. ساها گفت: هیچ ارتباطی با این مسابقه وجود ندارد.

هاردیک روز سه‌شنبه پس از پیروزی راحت GT مقابل هندی‌های بمبئی به اشتراک گذاشت که دایال به دلیل بیماری پس از حمله بازار، حدود 7-8 کیلوگرم وزن کم کرده است.

هاردیک، کاپیتان GT، وقتی در مورد دایال در طول نمایش پس از بازی در استار اسپورت سؤال شد، گفت: “من نمی توانم آن را تایید کنم (شانس او ​​برای بازی مجدد یاش دیال در این فصل). مریض شد و بعد از آن ۷-۸ کیلوگرم وزن کم کرد. همخوانی داشتن. در این مدت یک عفونت ویروسی شیوع پیدا کرد و به دلیل فشارهایی که با آن مواجه بود، در حال حاضر شرایط او برای حضور در میدان خوب نیست. در نهایت، یکی باخت، یکی برنده شد. زمان زیادی طول می کشد تا او را در زمین ببینیم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله