بحران Covid-19 نزدیک جشنواره های موسیقی است: بیشتر منتقل می شوند ، برخی مجازی می شوند ، اما هنرمندان ، طرفداران و برگزارکنندگان امیدوارند – موسیقی

جشنواره طولانی مدت آفتاب سوختگی در گوا اکنون به تعویق افتاده است ، “تاریخ جدید” هنوز اعلام نشده است. مانند سانبرن ، بحران Covid-19 باعث شده بسیاری از جشنواره های این چنینی در هند و خارج از کشور لغو یا به سال آینده موکول شوند – از “Tomorrowland” (بلژیک) ، “Coachella” و موسیقی کشور آن ، “Stagecoach” (هر دو در کالیفرنیا) ، به “جشنواره زیرو”. موسیقی و جشنواره ماجراجویی و موسیقی نارنجی (هر دو در آروناچال پرادش). این صحنه قطعاً برای علاقه مندان و هنرمندان موسیقی دلگرم کننده نیست.

“همه گیر کل اکوسیستم را تحت تأثیر قرار داده است. و صنعت موسیقی یکی از صنایع متضرر است. هنرمندان و تماشاگران هر ساله چشم به راه چنین رویدادهایی هستند … چنین جشنواره هایی فقط مربوط به موسیقی نیستند ، بلکه همچنین ملاقات با افراد جدید ، امتحان غذاهای محلی ، کاوش در مقصد و آرامش است. این به تشدید گردشگری و بسیاری از مشاغل دیگر کمک می کند. “، می گوید Anup Kuti ، یکی از سازمان دهندگان Zira ، که ممکن است در هر چهار روز به 8000 نفر برسد. ZIRO در سپتامبر 2021 برگزار می شود.

کوبیوم زیردا ، هماهنگ کننده اصلی جشنواره نارنجی ، گزارش می دهد که آنها پرسش های بی پایان در مورد اینکه آیا امکان برگزاری جشنواره با گروه های محدود را دارد ، دریافت می کنند. “اما اینطور نیست. نسخه هفتم ما فقط در دسامبر 2021 برگزار شد. خوشبختانه سازمان دهندگان و طرفداران ما این موضوع را درک می کنند. “

با توجه به اینکه چنین جشنواره هایی به آنها کمک می کند تا درآمد کسب کنند ، به آنها دید و ارتباطی برای کارهای آینده می دهد ، این فیلم بیشتر بر موسیقی دانان مستقل تأثیر گذاشته است.

شانکار محدوان ، ترانه سرا ، خواننده ، آهنگساز ، که قبلاً در آخر هفته اجرا کرده است ، می گوید: “بر خلاف نوازندگان مشهوری که به نوعی این زمان را می گذرانند ، برای هنرمندان مستقلی که انتظار دارند در چنین جشنواره هایی اجرا کنند دشوار است.” با تکرار نظر مشابه رپ Kr $ na ، بسیاری از این مجریان شغل خود را از دست دادند.

خوب ، به دنبال مثبت در میان این زمان های غیر قابل پیش بینی و باز کردن چند در ، NH7 Weekender در ماه دسامبر مجازی خواهد بود. ZIRO ، اگرچه تا حدی ، برای نمایش مجازی این ماه با FOCUS Wales 2020 همکاری می کند. به گفته منابع ، Sunburn در حال بررسی آنلاین شدن است اما هنوز تأییدی در این باره وجود ندارد.

نیخیل کیناپا ، دی جی رهبر ، که در جشنواره های مختلف موسیقی شرکت کرده است ، معتقد است که مجازی “به عنوان یک تجارت جدید و مناسب برای صنعت” تکامل یافته است.

“با این حال ، لازم است که هم در سیستم عامل و هم در کنار هنرمند کار و پیشرفت زیادی انجام شود. در چنین شرایطی ، صنعت سرگرمی در رتبه اول قرار دارد. وی افزود: این یکی از متأثرترین موارد است و ما نمی دانیم چه زمانی همه چیز به حالت عادی برمی گردد … همه ما سعی می کنیم خود را سازگار کنیم و کنار بیاییم. “

به گفته گونجان آریا ، برگزار کننده NH7 Weekender ، به نظر می رسد اینترنت رو به جلو حرکت می کند: «NH7 Weekender ، مانند اکثر جشنواره های موسیقی ، یک تجربه کاملاً درونی است و ما تلاش می کنیم تا آنجا که می تواند در اینترنت جالب باشد. از آنجا که می توان از چنین جشنواره ای در کنار دوستان لذت برد ، بنابراین می توانیم اتاق های مجازی داشته باشیم تا دوستان بتوانند با هم گپ بزنند و از اجرای نمایش لذت ببرند. مهمانی ها ، گپ های خصوصی ، تعاملات زنده طرفداران و مجریان و موارد دیگر وجود دارد. اگر طرفداران از آن استقبال کنند ، می توانیم به صورت ترکیبی تجربه آنلاین و جشنواره زمین را ادامه دهیم. “

رپر کریشنا ، شانکار ماهادوان ، خواننده و ترانه سرا و DJ Nikhil Chinapa ، دی جی رهبر ، در مورد تأثیر همه گیری در جشنواره های موسیقی صحبت می کنند.

رپ کریشنا ، شانکار ماهادوان ، خواننده و ترانه سرا و DJ Nikhil Chinapa ، رهبر اصلی ، درباره تأثیر همه گیر در جشنواره های موسیقی صحبت می کنند.

در حالی که Mahadevan احساس می کند هیچ چیز با این تجربه زندگی همزمان نیست ، Kr $ na ، که سال گذشته در Sunburn اجرا کرد و امسال بخشی از Weekender است ، بسیار خوشحال است.

“این جشنواره ها نه تنها در مورد موسیقی ، بلکه در کل احساس طبیعت ، مردم ، غذا ، مقصد است … اگر من می خواهم هنرمندانی مانند چیک کوریا یا هربی هنکاک را بشنوم ، می توانم وارد شوم ، اما لذت آنگونه نخواهد بود. اما من می فهمم که اکنون همه چیز فقط در اینترنت اتفاق می افتد. ”Mahadevan می گوید.

Kr $ na با یک یادداشت مثبت به پایان می رسد: “سرانجام ما می توانیم روی صحنه برویم ، اگرچه سناریو متفاوت است ، اما چیزی بهتر از هیچ چیز است. امیدوارم سال آینده اوضاع بهتر پیش برود. ”

دنبال کردن htshowbiz بیشتر

نویسنده توییت ها Shreya_MJ