با کمک Ravindra Jadeja، MS Dhoni هیچ مشکلی در برنامه ریزی برای اخراج KKR Better ندارد. نگاه کن

MS Dhoni، شاید بزرگترین تاکتیکیست کریکت که تا به حال وجود داشته است، در خط 22 یاردی به عنوان کاپیتان احترام زیادی به دست آورد. این نه تنها توانایی او در انتخاب بهترین بازیکنان، بلکه درک موقعیت های بازی بود که او را تبدیل به بازیکن کریکت کرد. در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR)، دونی با هماهنگ کردن موفقیت آمیز اخراج نارایان جگادیسان با هم تیمی توشار دشپنده، هوش کاپیتانی درخشان خود را نشان داد.

این دومین توپ اوور دوم بود و دونی تصمیم گرفت زمین خود را تغییر دهد و راویندرا جادجا، مسلماً بهترین بازیکن زمین خود را در نقطه ای در فاصله عمیق قرار دهد. جگادیسان ضربه محکمی زد و یک لبه بیرونی ضخیم حلقه توپ را در منطقه ای که جادجا قرار داشت دید.

مرد همه کاره قبل از شیرجه به سرعت دوید تا صید را بگیرد و خمیر KKR را فرستاد. پس از اخراج، دشپنده بلافاصله به دونی نگاه کرد و او را به خاطر نقشه ای که طراحی کرد به حساب آورد. فیلم اخراج را می توانید اینجا ببینید…

در مورد این مسابقه، سوپر کینگز با کسب یک برد راحت در 49 ران به صدر جدول لیگ برتر هند (IPL) 2023 رسید. دونی در مورد عملکرد تیمش بعد از بازی صحبت کرد، اعتراف کرد که تیم بولینگ او در حال انجام کار عالی در لیگ برتر است. لحظه به لحظه کار

“بولرهای سریع کار خود را انجام می دهند، همانطور که اسپینرها در وسط هستند. ویکت از یک طرف کوتاه بود، بنابراین ما مجبور شدیم ویکت های اولیه را بگیریم و فشار را حفظ کنیم. آنها خفاش کننده های قوی زیادی دارند، بنابراین ما باید به آنها احترام می گذاشتیم. مخالفت. من یک اصل واضح دارم، وقتی کسی مجروح می شود، کاری نمی تواند انجام دهد. شما فقط به حرکت خود ادامه دهید و به بچه های جوان انگیزه دهید تا اجرا کنند. ما خوش شانس هستیم که همه بچه هایی که وارد می شوند، اجرا می کنند.”

ضونی در پاسخ به سوالی در مورد احیای رهانه، بازیکن برتر مسابقه، گفت: «ما پتانسیل این مرد را درک می کنیم اگر به او اجازه دهیم همان طور که خفاش می کند، ضربه بزند. ما به او آزادی می دهیم، موقعیت بهتری به او می دهیم. در یک محیط تیمی، یک نفر باید جای خود را فدا کند تا به دیگران اجازه دهد احساس راحتی بیشتری داشته باشند و به تیم اجازه دهند تا موفق شود.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله