“باید شفافیت وجود داشته باشد”: ستاره سابق هند از NCA به دلیل مصدومیت جاسپریت بومراح انتقاد کرد.

جاسپریت بومراه برای تیم کریکت هند بازی می کند© AFP

محمد کایف، بازیکن سابق تیم کریکت هند، نگرانی خود را نسبت به بهبودی جاسپریت بومراح از مشکلات مصدومیت ابراز کرده و آکادمی ملی کریکت به رهبری VVS Laxman (NCA) را به دلیل عدم شفافیت در زمان بازگشت مورد انتظار او مورد سوال قرار داده است. بومراح از سپتامبر 2022 دور بوده و جام ملت های آسیا و جام جهانی ODI را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داده است. این بازیکن سریع در حال حاضر در حال نقاهت از مصدومیت است، اما هیچ چیز در مورد حضور او برای فینال جام جهانی تست برابر استرالیا در ژوئن 2023 مشخص نیست.

“من متوجه یک نقص در سیستم شدم. بازیکنان برای ترکیب انتخاب شدند و سپس قبل از مسابقه از آنها حذف شدند و دلیل آن این واقعیت بود که آنها کاملاً آماده نیستند. اخیراً این اتفاق برای بومراه افتاد و حتی محمد شامی چند بار این کار را انجام داد.

بنابراین مربیان NCA، فیزیوترها، VVS Laxman و تیمش باید مراقب این شرایط باشند. زیرا برای طرفداران کریکت که منتظر بازی روز بعد بومراه هستند عادلانه نیست. من معتقدم این موضوع بسیار جدی است و مدیریت نباید با آن سهل انگاری کند.»

کایف در ادامه گفت که غیبت بومراه برای دوستداران کریکت یک رویداد غم انگیز بود و از NCA به همراه مدیران خواست تا اطلاعات مربوط به بولر سریع را نهایی کنند.

“باید شفافیت وجود داشته باشد و بازیکنان باید قبل از اینکه مناسب تشخیص داده شوند به درستی بررسی شوند. مناطق خاکستری نباید وجود داشته باشد. بازیکن یا آماده است یا به 10-20 روز دیگر نیاز دارد. من به عنوان یک هوادار بومراه می خواهم بدانم که او چه نوع مصدومیتی دارد، زمان نقاهت و غیره. بنابراین آنها باید این مقدار شفافیت را بررسی کنند و یک سوال روشن مطرح کنند.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله