“بالاخره Tendulkar…”: واکنش ساچین به پسرش که آرجون اولین ویکت لیگ برتر هند را گرفت

عکس فایل ساچین تندولکار در کنار پسرش آرجون تندولکار.© BCCI/IPL

آرجون تندولکار، پسر کتک زدن ساچین تندولکار بزرگ، آخرین پیروزی فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و هندی‌های بمبئی (MI) سومین برد متوالی خود در این فصل را با شکست سان رایزرز حیدرآباد در روز سه‌شنبه به ثبت رساند. روهیت شارما، روهیت شارما، کاپیتان MI که به 20 بازی نیاز داشت، توپ را به آرجون سپرد و پیسر جوان با بولینگ کامل، اولین ویکت IPL خود را برای مهر و موم کردن مسابقه به دست آورد. آرجون بازی را با ارقام 1/18 به پایان رساند زیرا MI با 14 ران در استادیوم بین المللی راجیو گاندی برنده بازی شد.

آرجون که هفته گذشته اولین بازی خود را مقابل کلکته نایت رایدرز انجام داد، بوونشوار کومار را اخراج کرد و در فینال اوور تنها پنج ران را واگذار کرد.

ساچین که در توییتر صحبت می کرد، از اولین ویکت پسرش در مسابقات خوشحال شد. او همچنین از بازیکنان MI برای نمایش همه جانبه آنها تمجید کرد.

“یک اجرای همه جانبه دیگر از سرخپوستان بمبئی. کامرون گرین هم با چوب و هم با توپ تحت تاثیر قرار گرفت. ضربه زدن ایشان و تیلاک به خوبی همیشه! IPL هر روز جالب تر می شود. بچه های بزرگ. و در نهایت Tendulkar یک ویکت IPL دارد!” او در توییتر نوشت.

در تعقیب و گریز 193 ران حیدرآباد، آرجون با توپ جدید بمبئی شروع کرد تا در دومین مسابقه IPL خود از زمان اولین بازی خود در روز یکشنبه، دو اوور اقتصادی را انجام دهد.

اما این سرعت جیسون بهرندورف بود که دو ویکت کلیدی از جمله انگلستان وارداتی حیدرآباد و هری بروک سنتوریون در 9 اور قبلی را به دست آورد.

ویکت ها به سقوط ادامه دادند و گرین نیز با توپ کار کرد زیرا بولینگ سریع او مارکرام را به مدت 22 به پاویون بازگرداند.

کلاسن و آگاروال سعی کردند امیدهای 55 نفره خود را افزایش دهند، اما خروج آنها باعث سقوط نهایی حیدرآباد شد.

بهرندورف و رایلی مردیث باتسمن هر کدام دو ویکت را به دست آوردند، در حالی که دیوید چهار ضربه را گرفت.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله