باغ های ادن برای مسابقه “خداحافظی” MS Dhoni در مکان نمادین زرد می شود. نگاه کن

در فضایی که قبلاً دیده نشده بود، تب زرد به احترام طلسم MS Dhoni، که احتمالاً آخرین مسابقه خود را در این مکان نمادین انجام داد، در حالی که چنای سوپر کینگز را به پیروزی قانع کننده 49 دونده بر کلکته نایت رایدر رساند، گریبان گیر باغ های ادن شد. IPL. فرنچایز KKR پرچم های بنفش خود را روی هر صندلی ورزشگاه 67000 نفری قبل از شروع مسابقه در روز یکشنبه قرار داده بود. اما هنگامی که جمعیت قبل از قرعه کشی ورزشگاه را پر کردند، تمام پرچم های بنفش ناپدید شدند و دریایی از زرد در حمایت از dhoni ظاهر شد.

من اینجا کریکت زیادی بازی کردم. من در خاراگپور کار داشتم که تا اینجا دو ساعت با ماشین راه بود. دونی در حین پرتاب گفت که از پاسخ غرق شده بود، عشق از آنجا می آید.

من فقط می گویم از حمایت شما تشکر می کنم، آنها دسته دسته آمده اند. اکثر این افراد دفعه بعد با پیراهن KKR خواهند آمد. آنها در حال تلاش برای خداحافظی با من هستند، بنابراین یک تشکر بزرگ از جمعیت.”

راوی شاستری نیز در تفسیری از این دیدگاه حمایت کرد و گفت: «دریای زرد در عدن است، ادای احترام به یک مرد. او پادشاه شرق است، این MS Dhoni است.” با این حال، هیچ خبر رسمی از CSK مبنی بر اینکه Dhoni آخرین فصل خود را برای این فرنچایز بازی کرده است، منتشر نشده است، اما این بازیکن 41 ساله چند روز پیش اشاره کرد که در آخرین مرحله زندگی حرفه ای خود قرار دارد.

و در حالی که آجینکیا راهانه و شیوام دوبه در غرفه 85 نفره خود وحشی می شدند، شعارهای بلند “ما دونی را می خواهیم” در باغ های عدن به صدا درآمد.

حتی برخی از هواداران کارت های بازی با خود حمل می کردند که روی آن نوشته شده بود: «ماهی عزیز جانم را بگیر و 100 سال دیگر بازی کن». پس از اخراج رهانه، ضونی با دو توپ باقی مانده در اینینگ CSK، در نهایت یک ورود بزرگ داشت.

همه هواداران با فلاش دوربین های تلفن همراه از او استقبال کردند و او با دو توپ از سه توپ شکست نخورده باقی ماند.

اولین توپی که با آن روبرو شد یک توپ بدون توپ از کولوانت هیرولیا بود.

در حالی که او توپ را به شدت پرتاب کرد اما نتوانست با توپ ارتباط برقرار کند، هواداران فریاد زدند: «ما یک شوت هلیکوپتری می خواهیم.

Dhoni در نهایت در آخرین توپ مسابقه با یک شوت به دور از دروازه خارج شد.

هواداران نه تنها از شهر، بلکه از کوچ بهار در بنگال شمالی نیز به اینجا آمدند، مانند آنیتا هریجان که با دختر چهار ساله‌اش آمده بود.

«شنبه شب سوار قطار شدم. تمام شب را در کوپه مشترک بیدار ماندم. بالاخره به عدن رسیدم. من می خواهم دونی را از جلو ببینم.

“این یک رویا بود. من اینجا هستم تا او را ببینم. همه اعضای خانواده من از طرفداران Dhoni هستند. ما اینجا هستیم تا از CSK حمایت کنیم.” یکی دیگر از طرفداران به نام آلکا پاتنایک که با شش دوست از اودیشا به عدن آمده بود، گفت: “ما فقط می خواستیم ماهی را ببینیم.” من از اودیشا به کلکته آمدم تا دونی را ببینم. من می خواهم از مسابقه KKR vs Chennai با دوستانم لذت ببرم. من حتی یک لحظه چشم از ماهی برنمی دارم. یک لبخند

چنین بود تب بی سابقه ای که روز یکشنبه عدن را فرا گرفت.

تقویت اثر Dhoni بر CSK

معمار پیروزی CSK، Ajinkya Rahane، گفت که نمایش فوق العاده از حمایت تنها به دلیل ‘Mahi Bhai’ امکان پذیر است.

راهان که توپ 29 را 71 به ثمر رساند، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “همیشه وقتی ماهندرا سینگ دونی را در تیم خود دارید، چنین حمایتی را مشاهده می کنید.”

بسیار شگفت انگیز است که هواداران CSK به همه جا می آیند، نه تنها در زمین، بلکه در فرودگاه، نزدیک هتل تیم. این فقط به خاطر ماهی بای امکان پذیر است. همه ما بسیار خوش شانس هستیم که می توانیم زیر نظر او بازی کنیم و چیزهای زیادی یاد بگیریم.

وقتی طرفداران CSK همه جا شما را دنبال می کنند، احساس خوبی است. به عنوان یک بازیکن، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد.” دیوید ویز، آهنگساز KKR، که اولین بازی خود را برای این فرنچایز انجام داد، آن را اثر Dhoni نامید.

این اثر Dhoni است. این کاری است که او با هواداران هندی انجام می دهد.” ویز در پاسخ به این سوال که آیا کنار آمدن با “جو بیگانه” در خانه دشوار است، گفت: “وقتی هواداران بیشتری را در خانه می بینید سخت است.

سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، حرکت در حال تغییر است. فریب دادن آسان است، این ماهیت بازی است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله