بازی IPL در حیدرآباد به دلیل پرتاب اشیاء توسط جمعیت به سمت کشتی LSG پس از انکار SRH متوقف شد.

مسابقه IPL 2023 بین Sunrisers Hyderabad و Lucknow Supergiants در حیدرآباد روز شنبه شاهد صحنه های عجیبی بود. به دلیل رفتار بی‌روحانه جمعیت، مسابقه تقریباً 10 دقیقه متوقف شد زیرا آنها در اولین اینینگ اشیاء را به داخل محوطه LSG پرتاب کردند. داوران در زمین آکشای توتر و جی. زمانی که بازیکنان LSG و کادر پشتیبانی دیده می‌شدند که بازی متوقف شد، مادانگوپال باید وارد عمل می‌شد. به گفته کریباز، “آجیل و مهره” به زمین پرتاب شد، اما هیچ تایید رسمی از آنچه دقیقاً اتفاق افتاده است وجود ندارد. با این حال، مفسران تأیید کردند که یک شی واقعاً به زمین پرتاب شده است.

این حادثه در اوور نوزدهم پس از ضربه زدن به توپ LSG به کمر هاینریش کلاسن از SRH اتفاق افتاد. LSG راضی نبودند و بررسی کردند. داور تلویزیون، Yeshwant Barde، آن را یک تحویل منصفانه دانست که باعث ناامیدی کلاسن شد. بازی بعداً به دلیل یک حادثه ازدحام جمعیت مجبور به ترک شد. «راستش را بخواهید، ناامید شدن از جمعیت آن چیزی نیست که شما می خواهید. کلاسن پس از پایان اینینگ ها گفت: “اینینگ شتاب را هم شکست، داوری خیلی خوبی هم نبود.”

به گفته برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه، جمعیت ظاهراً شعار “کوهلی، کوهلی” را سر می‌دادند که ظاهراً سعی داشتند مربی LSG گوتام گامبیر را عصبانی کنند. بازيكن سابق هند اخيراً با كهلي در زمين مسابقه دعوا داشت.

runal Pandya قبل از اینکه هنریش کلاسن و عبدالصمد Sunrisers حیدرآباد را به 182 بر 6 در برابر Lucknow Super Giants در یک مسابقه IPL در روز شنبه هدایت کنند، یک جفت تحویل با کیفیت پشت سر هم تولید کرد. Krunal کاپیتان LSG (2/24 در 4 اور)، که به عنوان یک توپ انداز بزرگ شناخته نمی شود، دو کاپیتان کلاسیک کلاسیک ارتدوکس با بازوی چپ را بولد کرد که دارای دریفت و چرخش کافی برای فریب دادن کاپیتان Sunrisers، آیدن مارکرام (28 توپ از 20 توپ) و گلن فیلیپس ( 0).

در مورد مارکرام، کرونال او را به جلو کشید قبل از اینکه توپ از لبه بیرونی او پاک شود و زمین بخورد.

و همان تحویل، با همان طول شکست، فیلیپس را دید که روی پای عقب می رود تا ببیند که از کنار خفاش خود منحرف شده و به استامپ ضربه می زند. این که در هر دو نوبت توپ کمی گیر کرد نیز به این بازیکن کمک کرد.

با این حال، هاینریش کلاسن (47 توپ از 29 توپ)، مسلماً بهترین ضربه زن SRH، در حمله طبیعی خود قرار داشت زیرا سه چهار و تعداد مساوی شش ها تیمش را به یک مجموع قابل احترام رساندند.

تفاوت بین کرونال و آمیت میشرا (1/40 در 4 اور) و راوی بیشنوی (0/23 در 2 اور) سرعت بهینه تحویل او بود.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله