بازی پیروز ایندیا چشم مقابل پاکستان در جام جوانان هاکی آسیا

هند در جام ملت‌های هاکی آسیا به مصاف پاکستان می‌رود© توییتر

هند پس از دو پیروزی متقاعد کننده به دنبال ادامه روند پیروزی خود است، اما آنها نمی توانند هنگام رویارویی با رقیب سرسخت خود پاکستان در یک بازی استخر A در جام جوانان آسیا در روز شنبه، مراقب خود را ناامید کنند. هند در اولین بازی خود چین تایپه را 18-0 شکست داد و 3-1 ژاپن را شکست داد. اما آنها با اولین آزمون واقعی خود در این مسابقات در قالب یک پاکستان مطمئن روبرو هستند که همچنین پیروزی های چشمگیری در برابر چین تایپه (15-1) و تایلند (9-0) به ثبت رساند. اوتام سینگ کاپیتان هند گفت که این دو پیروزی به تیمش اعتماد به نفس زیادی داده است، اما اعتراف کرد که بازی مقابل پاکستان یک “رقابت نزدیک” خواهد بود.

ما مسابقات را با قدرت شروع کرده ایم و به دنبال ادامه دادن با همان ذهنیت مقابل پاکستان هستیم. دو برد اول ما اعتماد به نفس لازم برای حضور در مسابقات را به ما داد. اوتام روز جمعه گفت: پاکستان نیز تیم قدرتمندی دارد و رقابت سختی خواهد بود.

اوتام گفت که دفاع هند قادر به مقابله با حملات پاکستان است.

ما یگان دفاعی خوبی داریم، اما پاکستان مهاجمان خوبی نیز در رده‌ها دارد. اما ما در گذشته با مشکلات مشابهی روبرو بوده ایم و مطمئن هستیم که می توانیم آنها را از گلزنی محدود کنیم.

آخرین باری که دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند در فینال جام جوانان آسیا در سال 2015 بود که هند با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد.

از سال 2011، رقبای اصلی هفت بار در جام جوانان آسیا به مصاف هم رفته اند که هند پنج بار و پاکستان یک بار پیروز شده است. یک مسابقه با تساوی به پایان رسید.

سرمربی هند، سی آر کومار گفت که بازیکنانش باید آرامش خود را حفظ کنند و در برابر پاکستان با قدرت بازی کنند.

“بازی مقابل پاکستان همیشه یک چالش است. اما ما خوب تمرین کرده ایم و اگر روی چیزهایی که در چند ماه گذشته آموخته ایم تمرکز کنیم، می توانیم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم. ما باید آرام بمانیم و به نقاط قوت خود بازی کنیم.” هند روز یکشنبه با بازی مقابل تایلند حضور خود در استخر را به پایان خواهد رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله