بازی نیوکاسل برابر استون ویلا به دلیل شیوع کوید به تعویق افتاد


دیدار نیوکاسل از استون ویلا که قرار بود روز جمعه برگزار شود ، اولین مسابقه لیگ برتر بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا از زمان شروع بازی در ماه ژوئن به تعویق افتاد ، لیگ روز سه شنبه تایید کرد. چندین فوتبالیست و کارکنان نیوکاسل آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کردند و باشگاه را مجبور به بستن محل تمرین کردند. “نیوکاسل از لیگ برتر خواسته است تا پس از افزایش قابل توجه تعداد موارد در باشگاه Covid-19 ، این بازی را به زمان دیگری برساند ، که منجر به این واقعیت شد که بهداشت عمومی انگلیس در شمال شرق توصیه می کند مدارس آنها بسته بماند ،” – گفت در. بیانیه لیگ برتر.

بوق تجاری

“شورای لیگ برتر موافقت کرده است ، در نتیجه ، این باشگاه قادر به آموزش و آماده سازی کافی و ایمن برای بازی روز جمعه نیست.”

مدیر عامل نیوکاسل ، استیو بروس ، در حال حاضر تمرین روز یکشنبه را لغو کرده است زیرا هفته گذشته چهار فوتبالیست و یکی از اعضای تیم پشت صحنه آزمایش ویروس مثبت داشتند.

بروس در اولین پیروزی جمعه گذشته خود مقابل کریستال پالاس 2-0 بدون پنج بازیکن بود.

در بیانیه نیوکاسل آمده است: “چند بازیکن و کادرفنی نیوکاسل یونایتد پس از بازگشت نتایج مثبت آزمایش در روزهای اخیر اکنون در خانه خود را منزوی می کنند و وب سایت باشگاه آموزشی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس به طور موقت بسته شده است.”

پیش از این ، بعد از سه ماه وقفه بین ماه های مارس و ژوئن ، هیچ بازی لیگ برتر لغو نشده بود ، اما ویا این تصمیم را تأیید کرد.

“استون ویلا می تواند تأیید کند که باشگاه کاملاً از تصمیم لیگ برتر برای به تعویق انداختن بازی ما با نیوکاسل یونایتد در روز جمعه پس از شیوع قابل توجه کوید در Tyneside و بسته شدن زمین تمرین آنها توسط انگلیس برای سلامتی حمایت می کند ،” – گفت: چنگال .

“همه در استون ویلا آرزوی بهبودی سریع برای همه کسانی دارند کهNUFC به ویروس مبتلا شده اند.”

بالا رفته

هیچ یک از طرفین درگیر فوتبال اروپا نیستند ، به این معنی که در تقویم فضای کافی برای تعویق بازی وجود دارد ، علی رغم فصل کوتاه شده

شهر نیوکاسل با پایان یافتن آخرین قلعه ملی در انگلیس در روز چهارشنبه وارد سخت ترین منطقه محدودیت های سطح سوم خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله