بازیکنی مانند MS Dhoni: Michael Holding به یک تیم Wira Koli در هند نیاز دارد

تیم Wirata Kolis India به بازیکنی مانند MS Dhoni نیاز دارد: Michael Holding

ویرات کولی و MS دونی چندین مشارکت ایجاد کردند که قبل از بازنشستگی بازی ها را تغییر داد.© خبرگزاری فرانسه


مایکل هولدینگ در وست هند ، مایکل هولدینگ گفته است که تیم Wira Koli اگر بخواهد نتایج عالی را در کریکت توپ سفید دنبال کند ، به بازیکنی مانند MS Dhoni نیاز دارد. اظهارات هولدینگ زمانی بیان شد که هند روز جمعه در سیدنی کریکت زمین با شکست 66 بازی مقابل استرالیا در اولین ODI از سه مسابقه روبرو شد. استرالیا در پنجاه فریم امتیاز 374/6 را کسب کرد ، در حالی که تیم کوهلی به 8/308 محدود شد. چند بازیکن خوب در هند وجود دارد ، اما یک چیز را به طور قطع می دانم این است که تیم کوهلی با از دست دادن “MS Dhoni” مبارزه خواهد کرد. همانطور که می دانیم ، وقتی Dhoni در نیمه راه به جنگ آمد ، او کنترل تعقیب را به دست گرفت. وقتی دونی در تیم بود و آنها هرگز از بردن پرتاب و قرار دادن حریف نمی ترسیدند زیرا آنها می دانند که دونی توانایی چه کاری را دارد. این ترکیب بتونی که آنها کسب کردند هنوز هم بسیار با استعداد است ، ما شاهد برخی از بازیکنان با استعداد و یک حرکت خارق العاده هستیم. هولدینگ در کانال یوتیوب خود گفت: “ما هنوز به بازیکنی مانند دانی احتیاج داریم. نه تنها مهارت های دونی ، بلکه همچنین قدرت شخصیت”.

بوق تجاری

“ما هرگز در حالی که هند در حال تعقیب است ، MS Dhoni را در هر مرحله وحشت نمی بینیم. معمولاً او خیلی خوب پیش می رود زیرا توانایی های خود را می داند و می داند که چگونه باید به تعقیب خود ادامه دهد. هر کسی که با او کتک بزند ، او همیشه با آنها صحبت می کند و ترکیب خفاش های خارق العاده ، اما MS Donnie شخص خاصی بود که خفاش را اجرا می کرد. “

با تعقیب هدف به یاد ماندنی 375 ، میهمانان هرگز در این بازی حضور نداشتند ، مگر در یک مرحله کوتاه که شیخار داوان (74) و هاردیک پاندیا (90) ، دروازه بان 128 دوی برای پنجمین گل برگزار کردند. اما نیمه بالایی این دوره از اتفاقات مورد علاقه بسیاری باقی مانده است ، علی رغم اینکه رقیبان مایانک آگروال و دهاوان واقعاً در هواپیما پرواز می کنند و در پنج عکس اول 53 دوش اضافه می کنند.

اما هنگامی که پاندا و داوان به غرفه بازگردانده شدند ، کار توسط استرالیایی ها انجام شد و تجربه چند عکس آخر فقط یک امر رسمی بود. اکنون هند و استرالیا در سری دوم مسابقات ODI از سه مسابقه روز یکشنبه شاخ خواهند زد.

مباحث ذکر شده در این مقاله