بازیکنان CSK پنجمین برد IPL را با بازسازی یک حلقه اینستاگرام ویروسی جشن می گیرند. نگاه کن

تماشا کنید: بازیکنان CSK پنجمین برد IPL را با ایجاد حلقه ویروسی اینستاگرام جشن گرفتند

بازیکنان CSK پیروزی را جشن گرفتند© توییتر

چنای سوپر کینگز روز دوشنبه پس از شکست دادن گجرات تایتانز در قله با پنج ویکت، پنجمین عنوان IPL خود را به دست آورد. بازی فینال چندین بار به دلیل باران قطع شد و CSK هدف اصلاح شده 171 را برای دستیابی در 15 اور دریافت کرد. مسابقه زمانی به پایان رسید که راویندرا جادجا در آخرین تحویل به مرزی برخورد کرد تا CSK را از روی خط عبور دهد. با این برد، تیم تحت رهبری MS Dhoni با رکورد هندی های بمبئی برای بیشترین عناوین IPL برابری کرد.

زردپوشان پس از بالا بردن جام، با بازآفرینی کلیپ معروف در اینستاگرام، پیروزی خود را به شکلی خاص جشن گرفتند. در ویدئویی که در دسته توییتر CSK به اشتراک گذاشته شده است، جادجا با فنجان در دست وارد رختکن می شود. بعداً همه بازیکنان دیگر با جام عکس گرفتند و روند محبوب را از سر گرفتند.

B Sai Sudharsan 96 گل از 47 توپ را به ثمر رساند، در حالی که گجرات تایتانز پس از اینکه ابتدا از او خواسته شد در چهار توپ 214 توپ را به ثمر برساند.

با تعیین هدف اصلاح شده 171 در 15 اور پس از اینکه باران بازی را در شروع دومین بازی فینال قطع کرد، که به دلیل بارش شدید باران به یک روز رزرو موکول شد، CSK در آخرین توپی که ممکن بود به نتیجه برسد، کار را انجام داد. آخرین بازی Dhoni در لیگ T20 باشد.

راویندرا جادجا در دو توپ آخر شش و چهار ضربه موهیت شارما زد تا آن را برای CSK به ارمغان بیاورد و حتی در حالی که بازیکنان زردپوش به داخل زمین دویدند، دونی با چشمان بسته در گودال باقی ماند.

نه قدرت مطلق تایتان های گجرات و نه آب و هوای نامناسب در این دو روز نتوانست تیم دونی را از تساوی با رقبای سرسخت خود هندی های بمبئی از نظر بیشترین برد در IPL باز دارد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله