“بازگشت و بهتر از همیشه”: شیخار داوان با ریشابه پنت در NCA متحد می شود. عکس به اشتراک گذاشته شده است

Shikhar Dhawan و Rishabh Pant© اینستاگرام

Batter Shikhar Dhawan با انتشار تصویری با Rishabh Pant در اینستاگرام خود صبحی فوق العاده را به همه عاشقان کریکت هدیه داد. این دو بازیکن در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو، جایی که پانت 25 ساله در حال گذراندن دوره توانبخشی بود، دوباره متحد شدند. ضربه‌زن دروازه‌بان ویکت از دسامبر 2022 پس از اینکه در حین سفر از دهلی به رورکی درگیر یک تصادف رانندگی وحشتناک شد، از میادین دور بوده است. او همچنان از طریق پست های خود در شبکه های اجتماعی هواداران خود را در مورد سلامتی خود به روز می کند.

در اینستاگرام، داوان تصویری را با پنت به اشتراک گذاشت که در آن دومی با بانداژ روی پایش دیده می شد. “بازگشت و بهتر از همیشه! داوان در توضیح نوشت: خیلی خوشحالم که دوباره شما را می بینم.

این تصویر به زودی در فضای مجازی منتشر شد زیرا Pant نیز با دو ایموجی آتشین در مورد آن نظر داد. بعدها، هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هندی نیز تحسین خود را ابراز کرد و با دو شکلک الماس نظر داد.

قابل ذکر است که پانت و داوان هر دو اهل دهلی هستند و پیوند دوستی بسیار نزدیکی با هم دارند. آنها برای هند بازی کردند و همچنین در IPL برای دهلی کپیتالز هم تیمی بودند.

داوان اخیراً در شانزدهمین دوره IPL بازی کرد و در آنجا کاپیتان پادشاهان پنجاب بود. سفر او به دلیل آسیب‌دیدگی‌های متعدد متوقف شد، اما او همچنان یک دوندگی خارق‌العاده با خفاش داشت و در 11 مسابقه 373 دوش به ثمر رساند.

با این حال، او نتوانست PBKS را به پلی آف برساند زیرا آنها تنها توانستند شش برد از 14 بازی را کسب کنند و در رده هشتم جدول امتیازات قرار گرفتند.

وقتی صحبت از پنت شد، بت‌باز نگهبان ویکت اخیراً با بازیکنان کریکت زیر 16 سال NCA تعامل داشت. BCCI چند عکس از این تعامل را به اشتراک گذاشت و از پنت به خاطر توصیه‌اش به کریکت‌بازان جوان تشکر کرد.

این بازیکن 25 ساله کریکت نیز پیش از این ویدئویی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود که در آن می تواند بدون کمک عصا راه برود. دیده شد که چگونه عصاهای خود را دور انداخت و بدون مشکل راه رفت.

در این ویدئو، پنت با مربی‌اش نشان داده می‌شود که او ابتدا سعی می‌کرد با عصا راه برود قبل از اینکه آن‌ها را دور بیندازد تا هواداران خوشحال شوند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله