بازگشت آجینکیا راهانه به تیم آزمایشی هند برای فینال WTC، توییتر را به ورشکستگی سوق داد.

هواداران از بازگشت آجینکیا راهان، ضربه زن کهنه کار به تیم هند برای بازی فینال جام جهانی تست برابر استرالیا، خوشحال شدند. هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) این تیم را روز سه‌شنبه اعلام کرد و به این بازیکن 34 ساله اجازه داد تا در ماه ژوئن برابر استرالیا در سطح بالایی به میدان برود. اوایل سال گذشته بود که رهانه برای هند در بازی مقابل استرالیا، سفیدپوش بود. پس از زحمت کشیدن در کریکت داخلی و نمایش فرمی مثال زدنی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای سوپر کینگز چنای (CSK)، این بازیکن 34 ساله به اندازه کافی انتخاب کنندگان را تحت تأثیر قرار داد تا فراخوانی کسب کند.

بازگشت رهانه پس از 15 ماه پس از مصدومیت شریاس آییر که او را از فینال بزرگ محروم کرد قابل پیش بینی بود. ایر در بریتانیا به دلیل شکستگی استرس در ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

رهانه آخرین آزمایش از 82 تست خود را در ژانویه 2022 در مقابل آفریقای جنوبی در کیپ تاون انجام داد. واکنش هواداران به بازگشت او به این صورت است:

بقیه اعضای تیم به رهبری روهیت شارما روی خط قابل پیش بینی قرار گرفتند.

KS Bharath تنها ویکت گیر متخصص است در حالی که ایشان کیشان و سوریاکومار یاداو که در سری خانگی مقابل استرالیا حضور داشتند، از ترکیب فعلی کنار گذاشته شده اند.

همچنین شایان ذکر است که KL Rahul که برای تست های 3 و 4 در برابر استرالیا از ترکیب 11 تیم کنار گذاشته شد، با وجود ‌ ‌ یک مهاجم از طریق IPL، برای فرنچایز خود Lucknow Super Giants .

با توجه به اینکه فینال WTC در لندن برگزار می شود، منتخبان شاردول تاکور را نیز به لطف بازی های خارج از خانه مشهورش، به ویژه در استرالیا، در ترکیب این مسابقه قرار داده اند.

تیم آزمایشی هند فینال WTC: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله