ایگور آنگولا وقتی گوا با نتیجه 3-1 کرالا بلاستر را شکست داد ، دوباره درخشید

سوپرلیگ هند: ایگور آنگولا هنگام FC دوباره درخشید

ISL 2020-21: تعلیق های ایگور آنگول اولین پیروزی خوان فراندو را به عنوان سرمربی FC Goa به دست آوردند.© اینستاگرام


FC Goa اولین پیروزی خود را در هفتمین فصل سوپرلیگ هند (ISL) بدست آورد ، زمانی که روز یکشنبه در ورزشگاه “Fatorda” “Kerala Blasters” را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد. خورخه اورتیز مندوزا (52 ”) اولین پیروزی خوان فراندو را به عنوان سرمربی گوا تضمین کرد. وینسنته گومز (90 ”) یک گل تسلیت برای کرالا به ثمر رساند. وقتی جیمز دوناچی و الکساندر یسورایی در آن حضور داشتند ، فراندا در مسیری که شمال شرقی یونایتد دنبال می کند ، دو تغییر ایجاد کرد. Niche Kumar ، Gomez و Nangdamba Naarem دوباره در یازده آغازین کرالا حضور دارند. اولین فرصت بزرگ “گاورها” در اوایل دقیقه 10 ظاهر شد که مندونزا با غلبه بر نیچه برای کنترل توپ بلند و از بیرون محوطه جریمه شوت زد ، فقط دید که تلاش های او به تیر دروازه برخورد کرده است.

بوق تجاری

میزبان در هفت دقیقه نزدیک بود که دوباره برتری پیدا کند اما عمودی ها او را رد کردند. یک ارسال به سمت دفاع باعث شد دفاع از موقعیتش خارج بشه و این باعث میشه Rohit Kumar به گل برسه. مهاجمی که فقط توسط دروازه بان مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، سعی کرد ضربه را به گوشه پایین تبدیل کند ، اما او به تیر دروازه برخورد کرد.

با این حال ، انگولا خیلی زود وقتی گوا را جلو انداخت ، حدود نیم ساعت فرصت از دست رفته را جبران کرد. گاما در محوطه جریمه توپ را به سمت آنگولا پرتاب کرد و مهاجم با درخشان آن را از طریق آلبینو گومس دروازه بان کرالا پرتاب کرد تا چهارمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

گوا پس از استراحت گرسنه بازگشت و به جمع آوری فشار ادامه داد. تلاش آنها به زودی به ثمر نشست ، زیرا آنها مزیت خود را از طریق مندوزا دو برابر کردند. مهاجم توپ را خارج از محوطه جریمه بدست آورد و یکی دو عالی با برندون فرناندز عوض کرد تا ضربه خود را در گوشه دور دفن کند.

کرالا برای گلزنی فشار زیادی وارد کرد و در دقیقه 67 به گل نزدیک شد. گومز در محوطه جریمه توپ را به دست آورد ، اما شوت او را از زیر تیر دروازه دید.

بالا رفته

تیم کیبو ویکونا بارها و بارها تهدید کرد ، اما موفق به یافتن دروازه نشد. وقتی گل واقعا به سود آنها رقم خورد ، رقابت از قبل به نفع گوا رقم خورده بود. نیش توسط صلیبی برای گومز مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، که سر او بعد از مسواک زدن زیر میله تیر ، به دروازه فرو رفت.

کاستا نماینزو ، کاپیتان کرالا ، پس از دریافت کارت زرد دوم پس از درگیری ناموفق با پرینستون ربل ، در طی مصدومیت دستور دیر راهپیمایی را دریافت کرد. گوا در پایان مصدومیت یک گل دیگر به آن اضافه کرد که آنگویلا به اشتباه گومز حمله کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله