این یک افتخار بود: سرخیو بوسکتس اسطوره بارسلونا باشگاه را ترک می کند

این هافبک روز چهارشنبه تایید کرد که سرخیو بوسکتس در ماه ژوئن با پایان قراردادش بارسلونا را ترک خواهد کرد و به یک دوران بسیار موفق در این باشگاه پایان داد. بوسکتس در اینستاگرام خود گفت: لحظه ای فرا رسیده است که اعلام کنم این آخرین فصل حضور من در بارسلونا است. این یک سفر فراموش نشدنی بود. بوسکتس قبل از این فصل سه بار با بارسلونا و لالیگا 8 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و کاتالان ها به دنبال قهرمانی دوباره برای اولین بار در چهار سال گذشته بودند.

این بازیکن 34 ساله از زمان ورود به تیم اصلی تحت هدایت پپ گواردیولا در سال 2008، یک بازیکن کلیدی برای بارسا بوده و تا به امروز بیش از 700 بازی انجام داده است.

او نگفت کجا ممکن است برود و گزارش های اسپانیایی حاکی از آن است که او می تواند به تیمی در عربستان سعودی بپیوندد.

«این یک افتخار بود، یک رویا، یک افتخار. بوسکتس ادامه داد: همه چیز این بود که بتوانیم از این نشانه برای این همه سال دفاع و نمایندگی کنیم، اما همه چیز یک شروع و یک پایان دارد.

اگرچه تصمیم آسانی نبود، اما فکر می‌کنم زمان آن فرا رسیده است.»

خاوی هرناندز سرمربی بارسلونا که چندین سال با بوسکتس در خط هافبک این تیم بازی کرده است، می خواست این هافبک برای فصل آینده بماند اما گفت که این تصمیم با اوست.

مدت ها تصور می شد که این کهنه کار ترجیح می دهد پس از پایان قراردادش با بارسلونا به لیگ برتر فوتبال آمریکا برود و اینتر میامی یکی از تیم های ذکر شده است.

با این حال، در روزهای اخیر رسانه های اسپانیایی این بازیکن را به انتقال به لیگ برتر عربستان سعودی مرتبط می دانند.

لیونل مسی، مهاجم سابق بارسلونا، دوست نزدیک بوسکتس، بازیکن دیگری است که ممکن است در نهایت به پادشاهی نفت خیز برسد، پس از اینکه منابع نزدیک به مذاکرات به خبرگزاری فرانسه گفتند که انتقال به خاورمیانه برای مهاجم آرژانتینی “تصمیم شده است”.

با این حال، خورخه مسی، پدر و ایجنت مسی روز سه شنبه گفت که آینده برنده جام جهانی تا پایان فصل مشخص نخواهد شد.

بوسکتس در سال 2010 با اسپانیا قهرمان جام جهانی شد و در سال 2012 قهرمان اروپا شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله