این مسابقات “یک سال دیگر به من فرصت داد…”: ام اس ثونی با ضربه ویژه ای که به پیشبرد حرفه او در هند کمک کرد

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای معتقد است که تیمش در بازی IPL در جاپیپور مقابل میزبان راجستان رویالز در شش اور اول شکست خورد زیرا میهمانان در آن دوره دوش های زیادی را واگذار کردند. او همچنین 183 گلی را که در ورزشگاه ساوای من سینگ جیپور در مقابل سریلانکا در ODI در سال 2005 به ثمر رساند به یاد آورد. این یکی از اولین شوت های باشکوهی بود که دونی در جریان تعقیب و گریز بازی کرد.

با انتخاب بات، RR شروعی عالی با Yashaswi Jaiswal (77 off 43) و Jos Buttler برای 86 ران در تنها 8.2 اور، از جمله 64 ران در شش اور اول، در روز پنجشنبه در اینجا آغاز کرد.

دونی پس از شکست 32 ران گفت: “آنها خیلی بالاتر از حد خود گل زدند. ما در 6 بازی اول خیلی چیزها را از دست دادیم. در همان زمان، ویکت برای ضربه زدن عالی بود.” توپ‌زن‌ها در وسط توپ را به خوبی بازی می‌کردند، اما تعداد زیادی از ذخیره‌ها بیرون رفتند، حداقل 5-6 به آنها رسید و این تأثیر داشت. آنها یک امتیاز مثبت داشتند و ما نتوانستیم شروع خوبی در بازی قدرتی با خفاش داشته باشیم. شما به عنوان یک کاپیتان به آنها می گویید که باید از طول خوب قدردانی می کردیم، اما ما ابتدا چند مرز داریم و بعد از آن شما همیشه به عقب می افتید.”

دونی از جیسوال و دهرو ژورل که توپ 15 توپ 34 را در اوور پرتاب کردند، به خاطر تلاش هایشان تمجید کرد. یاشاسوی خیلی خوب ضربه زد، پیگیری بازیکنان و محاسبه ریسک مهم بود. ژورل در پایان اینینگ‌ها ضربه خوبی زد، اما فکر می‌کنم این شش بازی اول است که ما آن را انجام ندادیم.”

سریلانکا، با بازی ماتیش پاتیران، بولر سریع، روز پنجشنبه برای دویدن رفت و در چهار اور خود 48 گل را واگذار کرد، اما دونی از او دفاع کرد.

«احساس می‌کردم پاتیرانا به خوبی بولینگ بازی می‌کند، او بد توپ نمی‌زند. فکر می‌کنم تابلوی امتیازات نشان‌دهنده میزان خوب بازی او نیست.”

Dhoni که احتمالا آخرین IPL خود را بازی می کند، خاطرات خوش خود را از محل برگزاری نیز به یاد آورد. این یک زمین ویژه است، اولین صد ODI من در Vizag 10 بازی به من داد اما 183 بازی که اینجا ساختم یک سال دیگر به من فرصت داد. بازگشت به اینجا عالی بود.” او گفت.

کاپیتان برنده، سانجو سامسون، ضربات تهاجمی جیسوال، ژورل و دیودوت پادیکال را تحسین کرد. تیم و تیم واقعاً این پیروزی را می خواستند. روشی که بازیکنان جوان جیسوال، دودوت، ژورل ضربه می زنند عالی بوده است، ذهنیت حمله، حمله و حمله چیزی است که ما در رختکن به ترویج آن ادامه خواهیم داد.

اعتبار به مدیریت تیم و کادر پشتیبانی (برای کار با بازیکنانی مانند جیسوال) تعلق می گیرد که در آکادمی بسیار سخت کار می کنند. کارهای زیادی پشت موفقیت آن انجام شده است. من به نحوه بازی او افتخار می کنم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله