“این تصمیم کدام مربی بود یا کاپیتان؟” Virender Sehwag پس از شکست مقابل GT، LSG را منفجر می کند

لاکنو سوپر جاینتز روز یکشنبه در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 با 56 ران شکست مقابل گجرات تایتانز متحمل شد و سوالاتی را در مورد کاپیتان و مربی تیم ایجاد کرد. LSG با تعقیب یک هدف بزرگ 228 ران، شروع خوبی داشت و تیم 114 دوش را برای از دست دادن تنها یک ویکت در 12.1 اور ثبت کرد. با این حال، با شکست دیپاک هودا، مارکوس استوینیس، نیکلاس پوران، آیوش بادونی، سرعت امتیاز دهی به سرعت کاهش یافت. پس از بازی، ویرندر سهواگ، بازیکن سابق کریکت هند، وقتی از مدیریت تیم LSG، از جمله مربی گوتام گامبیر و کاپیتان کرونال پاندیا، که در مورد ترتیب ضربه زدن در مسابقه تصمیم می گرفتند، سؤال کرد، حرفی نزد.

آنها بعد از 10 اور 102 بر 1 بودند. بعد از آن نباید با اختلافی به این بزرگی می باختند. فکر می کنم یک ضربه زن خوش فرم باید بعد از اولین ویکت می آمد؛ آن ها می توانستند پوران، مارکوس استوینیس، کرونال پاندیا باشند. خودش یا آیوش بادونی که در بازی قبلی مقابل چنای دوش های خیلی سریع زد و کی آمد؟ هدی؟” سهواگ در چت با Manoj Tiwary در Cricbuzz گفت.

Sehwag احساس می کند که LSG هنگام تعقیب یک هدف ماموت با بیش از 200 دویدن، در انتخاب ترتیب ضربه زدن درست اشتباه کرده است. چون تعقیب و گریز شدید بود، نیکلاس پوران و آیوش بادونی مجبور به بازنشستگی شدند.

“آنها آن مسابقه را در آن مقطع باختند. این یک اشتباه بزرگ توسط LSG بود. اگر نیکلاس پوران به روشی که بازی می کند به آنجا می رسید، احتمالاً می توانست 50 توپ 20 را به ثمر برساند و بازی را تغییر دهد. اگر به 100 دوش در پنج اور نیاز داشته باشید، برنده نخواهید شد.”

“آیوش بادونی 21 توپ از 11 توپ زد. اگر در آن زمان می آمد، ممکن بود میزان گلزنی را هم افزایش دهد. تصمیم کی بود؟ کاپیتان؟ مربی یا مدیریت؟ چه کسی هودا را برای 3 ارسال کرد؟ باید می شد. سهوگ گفت: “از آنجایی که من در فرم آنجا بودم.”

در غیاب KL Rahul، Krunal Pandya باتوم این تیم را به دست گرفت. اما آخرین کاپیتان تجربه چندانی در این سطح ندارد. اگرچه لاکنو با 5 برد، 5 باخت و 1 تساوی همچنان در رده سوم جدول قرار دارد، اما اگر این فرنچایز بخواهد به پلی آف راه پیدا کند، کرونال باید کاپیتانی خود را بهبود بخشد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله