این آهنگ اولین قدم برای من است تا کاری انجام دهم که چهره ام را لمس کند: اما مالک – موسیقی

آماال مالک از زمانی که در سال 2014 به عنوان آهنگساز معرفی شد ، علاقه مندان به موسیقی را مجذوب موسیقی خود کرده است. و او طرفداران زیادی دارد ، هم در داخل و هم در خارج از کشور. اما این امر هرگز مانع صحبت او در مورد مسائلی شد که احساس می کرد برای ایستادن در برابر آنها لازم است. توییت های وی بارها در گذشته سر و صدا ایجاد کرده است ، اما آهنگساز می گوید که این کار او را آزار نمی دهد.

“من واقعاً ترس ندارم. من احساس می کنم ab daal diya toh daal diya ab delete toh nahin karunga. اما به لطف این رفتار من ، برادر من (خواننده Armaan Malik) ، مادرم (Giotti Malik) ، پدر من (آهنگساز دابو مالک) یک میلیارد تماس دریافت می کنند که می گوید: “Ki dekho aapke bete ne kya daal dia”. این موارد کمی کاهش یافته است ، اما من همچنان عقایدم را به گونه دیگری بیان می کنم. “مالک می گوید ، او طرفداران زیادی دارد که همیشه از او حمایت می کند.

“من اکنون یک میلیون طرفدار دارم ، تقریبا یک میلیون ، حداقل 700،000 نفر از آنها – شنوندگان و نوازندگان واقعی. من نقدها را خیلی جدی می گیرم و به درستی انتقاد می کنم. و من فکر می کنم گروه طرفداران من بسیار متعهد هستند ، اما نسبت به موسیقی نیز بسیار حساس هستند. وقتی کاری را انجام می دهم که با امتیاز مطابقت ندارد ، آنها آن را نشان می دهند و من بازخورد آنها را می گیرم و در آهنگ بعدی ام آن را بهبود می بخشم. من این واقعیت را دوست دارم که صداقت من به گوش شنوندگانم چسبیده بود ، و آنها به نوبه خود به من کمک می کردند موسیقی قوی تر و بهتری ایجاد کنم. ” .

“این آهنگ اولین قدم برای من برای انجام کاری است که صورتم را لمس می کند. من همیشه از پشت صحنه فیلم ها و حتی مجردهای غیر فیلم ساخته ام. من همیشه قلب و روح موسیقی ام بوده ام ، در حالی که بقیه در خط مقدم شرکت داشته اند ، اما از سه سالگی بسیاری از طرفداران جوان من را مجبور کرده اند و شاید آنها را تهدید به ساخت فیلم کرده اند. آنها گفتند ، “اگر شما ویدیویی نسازید ، ما دیگر به موسیقی شما گوش نخواهیم داد” ، بنابراین این یک قسمت کامل از همه اتفاق افتاده است (می خندد) ، اما به من کمک کرد بسیاری از غل و زنجیرها را بشکنم و بفهمم من کی هستم. مطمئن نبودم كه وقتی جلوی دوربین آمدم می توانم كاری را انجام دهم كه به آن افتخار كنم ، اما فكر می كنم نتیجه نهایی این آهنگ دقیقاً همان جایی خواهد بود كه به درد آن می خورد. این در قلب مردم باقی خواهد ماند. ”

https://www.youtube.com/watch؟v=SBWYGGDYmhg

آهنگساز Subah Subah (Sonu Ke Titu Ki Sweety؛ 2018) همچنین به تازگی ترکیب موسیقی متن فیلم آینده خود “Saina” را با بازی Parinetti Chopra به پایان رسانده است. و او می گوید این “تمیزترین کار او تا به امروز” است. “من ضبط کردم و کل ارکستر مقدونی برای ساینا ضبط کرد. این اتفاق در طی یک تماس ویدئویی رخ داد ، و بسیار سورئال بود – 40 نفر با نقاب (بدیهی است که هنگام بازی باید مجبور به ماسک زدن بودند) ، با ساز زدن – این دیوانه و زیبا بود. ”

وی اضافه می کند ، علی رغم اینکه اکنون گرایش به ساخت موسیقی که از تکنولوژی عالی برخوردار است ، عاشق ساخت موسیقی زنده است. “من فکر می کنم که هر نوازنده دوست دارد موسیقی زنده بسازد ، اما به لطف پیشرفت تکنولوژی امروز می توانیم ویولن را با کیبورد بنوازیم و به دلیل بسیاری از نرم افزارهای خوب تقریباً می توانیم از یک ساز زنده تقلید کنیم ، اما احساس ارکستر هرگز کاملاً بوجود نخواهد آمد. زیرا این عنصر انسانی است که موسیقی ایجاد می کند. این ماشین ها نیز توسط ما مردم ساخته شده است تا بچه هایی که این ماشین ها را ساخته اند بهتر باشند. ”

Ye Aaina (کبیر سینگ ؛ 2019) همچنین این واقعیت را تأیید می کند که امروزه بسیاری از نوازندگان به دلیل عدم تقاضا تمایل به موسیقی زنده ندارند ، اما او ادعا می کند که همیشه موسیقی زنده می سازد. “متأسفانه ، بسیاری از مردم به موسیقی زنده نمی روند ، زیرا امروزه تقاضای جوانان ایجاد موسیقی مانند تراویس اسكات و كانیه وست است ، و احترام زیادی برای این كار قائلم ، زیرا شما باید با آن همراه باشید گوش دادن به سن 18 و 16 سالگی اما ساینا نمره فوق العاده احساسی و قدرتمندی است ، بنابراین او به یک ارکستر احتیاج داشت. و من بسیار افتخار می کردم که می توانم حداقل با نوازندگان کار کنم زیرا می توانم موسیقی خودم را بخوانم و بنویسم ، بنابراین کار با افرادی از آن طرف دیگر این دنیا که ملودی شنیدند بسیار سرگرم کننده بود و آنها واقعاً لذت می بردند. و آنها بالاتر از انتظارات من بازی کردند. به همین دلیل است که من به ساختن موسیقی زنده ادامه خواهم داد ، دوست دارم موسیقی آنالوگ و دیجیتال بسازم. “

.