اینینگ های باشکوه توسط یاشاسوی جیسوال در بازی RR در مقابل KKR در IPL 2023 تنها در 13 توپ به 50 می رسد.

یاشاسوی جیسوال پس از پیروزی RR مقابل KKR جشن می گیرد.© BCCI/IPL

یاشاسوی جیسوال، بازیکن همه جانبه راجستان رویالز (RR) روز پنجشنبه با تبدیل شدن به سریع‌ترین نمایشگاه نیم قرن لیگ برتر هند (IPL) نمایشگاهی را در تاریخ فیلم‌نامه‌ای برپا کرد. جیسوال در مسابقه ای در مقابل نایت رایدر کلکته در باغ ادن به این موفقیت دست یافت. جیسوال نیم قرن را در تنها 13 توپ به ثمر رساند تا دستاورد باورنکردنی خود را به نام خود ثبت کند. KL Rahul (14)، پت کامینز (14)، یوسف پاتان (15) و سونیل نارین (15) سه بازیکن دیگری هستند که به این نقطه عطف رسیده اند.

این نقطه عطف قبلاً توسط KL Rahul و Pat Cummins برگزار شد که 50 توپ را از 14 توپ به ثمر رساندند. یوسف پاتان با 50 توپ در 15 توپ سوم شد.

با ورود به مسابقه، جیسوال تعقیب RR را آغاز کرد و او به تنهایی با بولینگ نیتیش رانا را برای 26 ران در اولین اوور اینینگ شروع کرد.

پیش از این، یوزوندرا چاهال با چهار ویکت که تنها 25 دوش در 4 اوور دریافت کرد، عملکرد بسیار خوبی داشت. جادوهای جادویی از چاهال و ترنت بولت به راجستان رویالز (RR) کمک کرد تا کلکته نایت سواران (KKR) را به 149/8 در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در اینجا در باغ ادن در روز پنجشنبه محدود کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله