ایشان کیشان و سوریاکومار یاداو هندی‌های بمبئی را به پیروزی پنج ویکت مقابل KKR رساندند.

ایشان کیشان (58) و سوریاکومار یاداو (43) در حالی که سرخپوستان بمبئی در یک مسابقه لیگ برتر هند در روز یکشنبه در ورزشگاه Wankhede، کلکته نایت رایدرز را شکست دادند، رهبری تیم را بر عهده داشتند. سریعترین قرن ونکاتش ایر در IPL امسال – 104 توپ از 51 توپ (6×4، 9x6s) – برای KKR بیهوده بود، که نهمین شکست خود را در 10 مسابقه اینجا در ورزشگاه Wankhede و بیست و سومین شکست خود را در 32 بازی مقابل هندی های بمبئی متحمل شد. نکته برجسته پیروزی سرخپوستان بمبئی فقط پاسخ قوی آنها به ضربه زدن در تعقیب 186 نبود، بلکه سوریاکومار ضربه زن درجه متوسط ​​آنها نیز بود که با یک توپ 25 توپ 43 با چهار چهار و سه شش تا با بدبختی های ضربه زدن مبارزه کرد.

سوریاکومار همچنین هندی‌های بمبئی را در یک بازی رهبری کرد که در آن روهیت شارما کاپیتان معمولی به دلیل مشکل معده به صورت ایستاده بازی کرد زیرا MI با 14 توپ باقی مانده پیروز شد و در 17.4 اور با امتیاز 186/5 به پایان رسید.

تیم دیوید 24 توپ از 13 توپ شکست ناپذیر را با دو توپ شش و چهار به ثمر رساند تا MI دومین برد متوالی خود را در تعقیب و گریز ثبت کند.

با این حال، سکوی اولیه توسط کیشان و شارما گذاشته شد، که با چکش و انبر از دیگری برای اضافه کردن 65 ویکت برای اولین ویکت در 4.5 اوور، به خصوص به Umesh Yadav و Shardul Thakur از KKR حمله کردند.

شراکت ویکت اول برای KKR شوم به نظر می رسید، که موفق شد با شکست خوب Yadav در اواسط آف در برابر Suyash Sharma در اور پنجم شکست بخورد.

شارما پس از اینکه به MI کمک کرد در چهار اوور از مرز 50 ران عبور کند، با یک توپ 13-20 با دو شش و یک چهار توپ سقوط کرد.

از سوی دیگر، کیشان پنجاه توپ خود را در 21 توپ با پنج توپ چهار و چهار شش به بالا آورد. اسپینر اسرارآمیز KKR که با حمله خود به وارون چاکرابورتی متوقف شد، کیشان را پس از یک توپ 25 توپ 58 با پنج شش و به همان تعداد چهار توپ پاکسازی کرد.

سویاش ساق اسپینر تازه کار، دومین ویکت خود را به شکل تیلاک وارما در اور چهاردهم به دست آورد، که پس از 25 توپ 30 (3x4s، 1x6s) یک ویکت را به ویکت خود برد و 60 توپ بر 38 با سوریاکومار برای ویکت سوم اضافه کرد.

اوایل بعد از ظهر، اولین قرن IPL Iyer، Kolkata Knight Riders را به ۱۸۵/۶ رساند.

اییر 28 ساله هندی و همه کاره KKR یک نبرد انفرادی با خفاش را در برابر سرخپوستان بمبئی رهبری کرد و بالاترین امتیاز خود را در IPL و همچنین در این فصل توسط هر بت زنی با مجموع 6 چهار و 9 شش ها ثبت کرد. تا قرن دوم این نسخه از IPL را فقط از 49 توپ بیاوریم.

آی یر رکوردی را که هری بروک از سانرایزرز حیدرآباد چند شب پیش به ثبت رسانده بود، از نظر سریعترین قرن در این فصل، بهتر کرده است و با زدن 100 توپ از 55 توپ مقابل KKR.

در حالی که ایر، که در اوایل اینینگ های خود در حالی که تلاش می کرد کامرون گرین را از سطح شیب دار بیرون بیاورد، زانویش آسیب دید، بر توپ گیران هندی بمبئی تسلط داشت، هیچ یک از ضربات درجه یک KKR نتوانست گلزنان را دچار مشکل کند.

ضربه واقعاً دردناک بود زیرا ایر که در سومین فصل خود در IPL برای KKR بازی می‌کرد، لنگان بین ویکت‌ها لنگید تا دوش‌ها را کامل کند، اما درد در نهایت فروکش کرد و به مهاجم چپ‌دست اجازه داد تا به طور طبیعی بازی کند.

در اینینگ پر از موفقیت در سراسر پارک، ایر اولین قرن IPL خود را با پنج چهار و نه شش به پایان رساند.

در حالی که بیشتر ضربه زن های KKR به اندازه کافی دوام نیاوردند، ایر نیز گل های خوبی به ثمر رساند و در جایگاه 48 ران خود در ویکت دوم با رحمان الله قرباز (8) و 50 ران ویکت چهارم با شاردول تاکور گل های خوبی به ثمر رساند. (14) و 36 برای ویکت پنجم با رینکو سینگ (18).

نیتیش رانا (5) همچنین یک بازی ضربتی برای فراموش کردن داشت، یک تک آهنگ را به اشتباه به شوکین رساند و پس از تبادل چند کلمه با اسپینر از آنجا خارج شد.

آخرین هیجان‌انگیز KKR، رینکو، با دو توپ چهار ضربه‌ای، اور هجدهم را به دست آورد و آندره راسل، بازیکن همه‌جانبه، با اولین امتیاز دو رقمی خود در سه بازی، آزادانه دوید، و با 21 توپ از 11 توپ (3×4، 1x6s) به پایان رسید. ).

MI اولین بازی را به آرجون تندولکار داد که حمله را باز کرد و با دو اوور بسیار چشمگیر توپ را به سمت راست دستان KKR بازگرداند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله