ایشان کیشان در حالی که برای فینال WTC مقابل استرالیا آماده می شود، در فرم خوبی به نظر می رسد. نگاه کن

ایشان کیشان اخیراً در حالی که تیم هند خود را برای فینال جام جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا در اووال در 7 ژوئن آماده می کند، در حال ضربه زدن در تورها دیده شد. فینال WTC بین استرالیا و هند قرار است از 7 تا 11 ژوئن برگزار شود و 12 ژوئن به عنوان روز رزرو تعیین شده است. شورای بین‌المللی کریکت (ICC) روز پنجشنبه یک کلیپ کوتاه را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که در آن ایشان کیشان، بت‌باز هندی در حال آماده‌سازی برای درگیری پرمخاطب با استرالیا بود. بهتر بود در فرم کامل به نظر می رسید و توپ را هم در جلو و هم در نزدیکی ویکت به خوبی می زد.

ICC در توضیح این ویدئو نوشت: “ایشان کیشان تورها را به یک قلعه تبدیل می کند #کریکت #کریکت ریل #WTC23.”
در ابتدا، ایشان بخشی از تیم نهایی WTC هند نبود. با این حال، او پس از مصدومیت KL Rahul در IPL 2023 به تیم اضافه شد که باعث شد او از این درگیری بسیار مهم خارج شود.

پیش از این، ریکی پونتینگ، بزرگ استرالیایی، ایشان کیشان را در ترکیب یازده خود برای تکان دادن فینال جام جهانی تست انتخاب کرد.

هند یازدهم وقتی در فینال جام جهانی تست ICC به مصاف استرالیا می‌رود، ستاره‌دار خواهد بود، اما پونتینگ برای اولین بار در دروازه‌بان دروازه‌بان قرمز توپ باتشمن را فراخوانده است.

ایشان کیشان از سال 2021 تاکنون در 41 بازی بین المللی برای هند تاثیرگذار بوده است، اما هنوز آزمایشی انجام نداده است.

این بازیکن 24 ساله با به ثمر رساندن 210 ران از 131 توپ با 10 شش و 24 مرز در بازی افتتاحیه ODI هند در دسامبر گذشته مقابل بنگلادش، ثابت کرد که می تواند یک بازی را تغییر دهد.

“من ایشان کیشان را انتخاب می کنم. اگر می خواهید قهرمان جهان شوید، باید بازی را برنده شوید. بنابراین روز ششم اضافه شد تا تلاش کنید تا هر دو تیم بهترین شانس برای نتیجه را داشته باشند. اگر من در این بازی جای آنها بودم، من با ایشان کیشان همراه می‌شوم، فکر می‌کنم این فقط فاکتور ایکس کوچکی را ارائه می‌کند که ممکن است در زمان تعقیب یک برد آزمایشی به آن نیاز داشته باشید.”

ترکیب هند: روهیت شارما (ج)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (د)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، موهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات و ایشان کیشان (هفتگی).

بازیکنان رزرو: یاشاسوی جایسوال، موکش کومار و سوریاکومار یاداو.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله