ایشان کیشان به عنوان جانشین KL Rahul در ترکیب نهایی تست جام جهانی هند معرفی شد. Suriyakumar Yadav در لیست انتظار است

ایشان کیشان ستاره ویکت گیر به عنوان جانشین KL راهول مصدوم در ترکیب هند برای بازی فینال جام جهانی تست برابر استرالیا از 7 تا 11 ژوئن در انگلیس انتخاب شد. راهول در جریان مسابقه IPL 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور در 1 می از ناحیه بالای ران راست آسیب دید. پس از مشورت با متخصصان، تصمیم گرفته شد که راهول در اولین فرصت تحت عمل جراحی قرار گیرد و پس از آن در آکادمی ملی کریکت توانبخشی انجام شود. BCCI در بیانیه‌ای اعلام کرد که او از فینال آتی مسابقات جهانی تست جهانی ICC (WTC) مقابل استرالیا محروم شده است.

“همه کمیته انتخاب ارشد هند، ایشان کیشان را به عنوان جانشین KL Rahul معرفی کردند.” کیشان و کی‌اس بهارات دو ویکت تیم هستند.

این تیم همچنین مشکلات مصدومیت دیگری دارد و BCCI سه بازیکن ذخیره را اضافه کرده است – روتوراج گایکواد، موکش کومار و سوریاکومار یاداو. هیئت کریکت هند اضافه کرد که در مورد در دسترس بودن دو بازیکن کلیدی Jaydev Unadkat و Umesh Yadav تردید وجود دارد.

“جایدف اونادکات پس از کوبیدن روی طناب کناری در حین بولینگ در تور، کتف چپ خود را مجروح کرد. مشاوره تخصصی درخواست شد و این بازیکن سریع بازوی چپ در حال حاضر در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو به سر می برد و تحت جلسات قدرتی و توانبخشی برای شانه خود قرار دارد. تصمیم. BCCI در بیانیه ای اعلام کرد در مورد حضور او در فینال WTC در تاریخ بعدی تصمیم گیری خواهد شد.

اومش یداو در جریان مسابقه 36 IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و کلکته نایت رایدرز (KKR) در 26 آوریل از ناحیه همسترینگ چپ آسیب دید. بولر سریع در حال حاضر تحت نظر تیم پزشکی KKR است و بولینگ را با شدت کم شروع کرده است. به عنوان بخشی از روند توانبخشی او. تیم پزشکی BCCI به طور منظم با تیم پزشکی KKR در تماس است و پیشرفت Umesh را از نزدیک زیر نظر دارد.

ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات، ایشان کیشان (هفتگی).

بازیکنان رزرو: روتوراج گایکواد، موکش کومار، سوریاکومار یاداو.

موضوعات مطرح شده در این مقاله